Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ingen link desværre.  
De kan findes på Facebook. B)

Jeg var alligevel på stedet i lørdags, så jeg gik op på førstesalen og spurgte om de havde tid til en halv times massage.
Meget få minutter senere lå jeg på briksen (med hul til ansigtet), og blev æltet ganske fint igennem af en relativ ung kvinde. 
Der er ikke så meget andet at sige, end at massagen er i orden, og det er prisen i den grad også. 200 kr. for en halv time. Det finder man vist ikke andre steder mere.(?) 

Skal jeg slå en lille bøvs, så generer det mig som sådan ikke at der kun er gardiner, men det gjorde ikke noget, hvis de skærmede lidt mere af, både visuelt og lydmæssigt. 
Der er virkelig lyde fra alle kanter, og en overgang troede jeg sgu at en anden gut fik en hundruller. Det tror jeg nu alligevel ikke. Jeg tror det er overordentligt svært at få noget som helst andet end god massage. 
I øvrigt, da jeg skulle i tøjet igen, var der en fyr i rummet ved siden af, der skulle det samme. Gardinet imellem os var ca 30 cm. åbent. Det er lidt ufedt. 

Så klar anbefaling til massage, men “don’t even think about it…!” ;)

Skrevet

Er også kommet der i en hel del år 2 gange om ugen. I starten var et et hyggeligt sted med små rum med vægge og døre, stille musik og duft pinde mm.. Det er desværre blevet en massagefabrik med stor udskiftning af ansatte og massagen er ofte noget trist oliesand og ikke massage. I dag ligger man ligger meget tæt og der er meget støj fra centeret og behandlerne snakker meget og højt sammen. Så jeg kommer nu kun sjældent, kun hvis jeg alligevel skal i centeret. Jeg har talt med ejeren Sarathip og nævnt ovenstående, men I tænker hun mere på profit og ikke kvalitet, desværre. Så længe prisen er lav har de mange kunder men desværre ikke kvalitetsmassage :-(

Skrevet
  • Author

Ja jeg giver dig 100% ret i støjen. 
Jeg kan selvfølgelig have været heldig med massøren. Jeg havde intet at klage over, og jeg synes selv jeg har en god erfaring der. 
Man må også sige at der er tætpakket, så det skal jo give lidt “tumult”.  

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.