Hop til indhold

SOPHIA ÉLAN-GENUINE!!!EXCLUSIVE MILKING TABLE, København

Featured Replies

Skrevet

Hun er fantastisk, hun virker meget ægte interesseret i dit velbefindende, hun virker til at elske hvis du viser at du nyder hendes behandling, og gik nærmest i ekstase over hvor voldsomt og hvor meget hun, i mit tilfælde, kunne skabe rullende orgasmer.

Skrevet
  • Author
Milton Sandbeck skrev, for 2 timer siden:

Hun er fantastisk, hun virker meget ægte interesseret i dit velbefindende, hun virker til at elske hvis du viser at du nyder hendes behandling, og gik nærmest i ekstase over hvor voldsomt og hvor meget hun, i mit tilfælde, kunne skabe rullende orgasmer.

Fedt, tak for info 

Skrevet
Milton Sandbeck skrev, for 3 timer siden:

Og hvor kommer hun fra ,nationalitet?

Skrevet
Benpas skrev, for 10 timer siden:

Og hvor kommer hun fra ,nationalitet?

Aner det ikke 

Skrevet
Milton Sandbeck skrev, den 28.1.2026 at 15:57:

Fedt. Hun har virkelig en spændende profil. Er det i nærheden af noget offentlig transport/metro på Nørrebro?

Skrevet
paspa22 skrev, for 8 minutter siden:

Fedt. Hun har virkelig en spændende profil. Er det i nærheden af noget offentlig transport/metro på Nørrebro?

Jeg mødte hende i Søborg

Skrevet

Det lyder lovende - Har en date i morgen og skal nok forfatte en beretning 

Skrevet
  • Author
Kawas skrev, for 30 minutter siden:

Det lyder lovende - Har en date i morgen og skal nok forfatte en beretning 

Hun svaret ikke mig, prøvet både sms og WhatsApp men ingen svar på trods af hun havde læst beskeden, var ellers yderst høflig i min forspørgelse 

Skrevet
Dirty13 skrev, for 4 timer siden:

Hun svaret ikke mig, prøvet både sms og WhatsApp men ingen svar på trods af hun havde læst beskeden, var ellers yderst høflig i min forspørgelse 

Der ved jeg selvfølgeligt ikke hvorfor, jeg havde ingen problemer, men har kun mødt hende en gang, så 

Skrevet
  • Author
Milton Sandbeck skrev, 1 time siden:

Der ved jeg selvfølgeligt ikke hvorfor, jeg havde ingen problemer, men har kun mødt hende en gang, så 

Nææ det heller ikke nemt at vide, men så er der heldigvis andre man kan besøge, pyt med det

Skrevet
Dirty13 skrev, for 10 timer siden:

Nææ det heller ikke nemt at vide, men så er der heldigvis andre man kan besøge, pyt med det

Fik desværre aflysning pga sygdom - Caramba 

Skrevet
  • Author
Jørgensen skrev, for 3 timer siden:

Nu hedder hun Alexa - eller er det en anden pige?

Ja ny pige og nyt nummer, og ny tekst 

Skrevet

Jeg havde en lignende, fed oplevelse, havde valgt hendes 2. menu, ikke b2b men med "tie and tease" og edging og hun blev næsten lige så tændt som mig under de 45 min. havde frie hænder (indenfor de givne rammer). Virkelig en spændende oplevelse, og hun har gode hænder til lingam behandlingen og ægte glæde ved edging... og post-orgasm torture... en ny favorit! Super sød, nem at være hos og smukkere end billederne. 
Det var Kbh N for to uger siden.  Tror hun er væk, men jeg krydser fingre for at hun kommer tilbage. 

Det er en anden kvinde på linket nu. 

• 2 months later...
Skrevet
Dirty13 skrev, den 4.2.2026 at 19:33:

Ja ny pige og nyt nummer, og ny tekst 

Jeg besøgte hende i dag og må indrømme, at jeg er ret skuffet over mit besøg.

Jeg havde valgt en times blanding af b2b og øko blow på milking table. B2b var der intet af og den første halve time var en meningsløs nusse-massage, hvor der slet ikke blev pirret.

Efter den første halve time på en madras kom jeg op på briksen, hvor det var samme stil af massage men lidt mere pirring. Så satte hun sig under briksen og spillede mig lidt af og tog den halvt i munden - det virkede til hun ikke kunne lide smagen af pre-cum, så blow kan man næsten ikke kalde det.

Det skal også siges, at fra første gang hun tog pikken i hånden, så var det et meget fast greb, hvilket heller ikke stemmer overens med en pirrings/tantrisk massage, hvor det er de lette berøringer, som får en i gang.

har prøvet Gretha samme sted, på milking table (hun giver ikke bj), men hun var 1000 gange bedre og forstod hvordan man tænder en.

Skrevet

The-Newbie skrev, for 9 timer siden:

Jeg besøgte hende i dag og må indrømme, at jeg er ret skuffet over mit besøg.

Alexa har annonceret med "Californian" massage i nogle år og har generelt meget lavt scor på anmeldelserne, nogle helt katastrofale. Det er ikke Sophia Elan, men de bruger åbenbart den samme annonce, og er det samme sted, såvidt jeg ved. Det var du måske klar over.

Jeg glæder mig til Sophia kommer tilbage...

Skrevet
Negan skrev, for 9 timer siden:

Det var du måske klar over.

Jeg glæder mig til Sophia kommer tilbage...

Det var jeg ikke klar over, men det lyder da til, at Sophia er en jeg skal holde øje med

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.