Hop til indhold

Ladyspa Thaimassage Horsens

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været der tre gange, og jeg synes, det er et godt sted. God og kompetent massage og mulighed for happy end.

Jeg har kun set to kvinder derinde. Den ene er vel omkring 40-45. Hun taler fint dansk og leverer en fortræffelig massage - virkelig kompetent og hård, som thaimassage jo bør være. Hendes hj var til gengæld lidt mere rutinepræget. Frem og tilbage til jeg lod den gå. Men hun er sød og smilende.

Den anden er en pige på 25-35 (svært at sige), omkring 155-160 høj og vel 50 kg, vil jeg tro. Ikke udpræget køn, men utrolig sød. Ikke så god til dansk, men hun kan lidt engelsk. Også en kompetent massage, hvor hun ved rygmassagen er oppe og sidde min røv, mens hun tager godt fast. Det er lidt pirrende at have en lækker pige til at sidde overskrævs på den måde...;-)

Hendes hj er det bedste, jeg kan mindes at have fået. Hun smører pikken godt ind i olie, til den står rank og klar, så tager hun godt fat om skaftet og bruger den højre hånd til at gnide pikhovdet, der jo er fedtet godt ind i olie. Imens fik jeg lov til at tage på hendes faste røv og stærke ryg - kunne sikkert godt have fået lov til at pille andre steder, men det har jeg ikke rigtig lyst til, med mindre hun selv tilbyder det.

Man er nøgen, når man bliver masseret, men den ældste af kvinderne lagde dog et håndklæde over pikken, da jeg vendte mig rundt...men det var vist mest for at være ordentlig...;-) Der gik ikke mange minutter, før hun lod den komme ud i det fri igen....

Priserne er Horsens classic: 300 for en times massage og ekstra 300 for et håndjob. Jeg giver dem normalt 700, fordi de fortjener lidt ekstra.;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.