damen glad 0 Skrevet 28. Januar Vil høre om hvad i har at sige om Rie Hansen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 567 Skrevet 28. Januar Hvis man tjekker din profil kommer du bare med lignende intetsigende spørgsmål. Sidst i oktober 2025: Er der nogen der ved om Eva stadig er her? Hurra for dig. Eller noget… Og svar på dit spørgsmål: Rie Hansen var min tysklærer i folkeskolen og hun er død nu. Og jeg har ikke kneppet hende. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2750 Skrevet 29. Januar (edited) ... og cirka samtidig sendte jeg dig i karantæne efter flere advarsler, hvor du i den sidste gik i rette med brugere i stedet for at sende en rapport og lade mods passe deres arbejde. Den besked forstod du ikke, så du får endnu en karantæne. Derudover skal du ikke tale ned til andre brugere. Titommeren skrev, for 18 timer siden: Hvis man tjekker din profil kommer du bare med lignende intetsigende spørgsmål. Sidst i oktober 2025: Er der nogen der ved om Eva stadig er her? Hurra for dig. Eller noget… Redigeret 29. Januar af Stapler Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2750 Skrevet 29. Januar Men han har stadig ret, @damen glad. Fix dine efterlysninger, så man ved hvad, hvem, hvor du snakker om! Lav en ny! 1 Del dette indlæg Link til indlæg