Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hey

nogen der har været på sdr boulevard 114

efter det er åbnet igen og kan fortælle

lidt om priser og ydelser?

Skrevet

Juipui jeg tror ikke det er Suisi der står bag hun bla. nævner at navnet vil blive "sabai dee thai massage odense" hvis hun overtager stedet. Uden at have været der selv, virker det som om at det er ladyboy'en der driver det videre.Jeg tror at man stadig skal til Tommerup/Brylle, hvis man ønsker den "ægte vare" :mrgreen:

Skrevet

Juipui jeg tror ikke det er Suisi der står bag hun bla. nævner at navnet vil blive "sabai dee thai massage odense" hvis hun overtager stedet. Uden at have været der selv, virker det som om at det er ladyboy'en der driver det videre.Jeg tror at man stadig skal til Tommerup/Brylle, hvis man ønsker den "ægte vare" :mrgreen:

Ah ok. I så fald beklager jeg hvis jeg har medvirket til forvirring. Jeg læste bare (i den tråd jeg refererede til) Suisi selv skrive at hun havde planer om at overtage lejemålet. Det har hun så måske ikke gjort alligevel?

Jeg bor ikke selv på fyn og kan således ikke selv undersøge det. Min interesse i emnet er også bare den, at jeg engang har været en tur i kanen med hende ladyboy'en. :oops::)

Redigeret af juipui

Skrevet

Hvordan var ladyboy'en?

nogen der har besøgt stedet for nylig?

Det er efterhånden 3-4 år siden og foregik i Horsens. Jeg har kun positivt at sige om hende. Sød og rar og ganske smuk, i hvert fald dengang (jeg ved ikke hvordan hun tager sig ud i dag). Se evt. også i >denne tråd. Der findes faktisk en masse billeder af hende på nettet, hvis man er klar på en lille smule detektivarbejde...

Skrevet

Hej Alle. Jeg er ikke overtage dette sted da det kan ikke lad sig gør med ladyboy. Hun vil stadig kontrollere selv og vi er uenig i det.

In touch er et navn hvor ladyboy vil gerne bruge til nyt navn ind det sket masse ting men det var tomt i stykke tid. lige nu kan godt være at en som en gang egen nyborgvej 22 som overtage. eller måske ladyboy som egen selv hvis hun er løsladt.

• 3 weeks later...
Skrevet

Ingen der har besøgt stedet for nyligt??

Det er nye Thai piger. Ladyboyen har ikke noget med stedet at gøre og det er alle glade for... Han er syg i roen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.