Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Lad dig ikke narre af navnet Daisy og den samme lokation. Den første Daisy fik lidt blandede anmeldelser, men hende der er nu, er en helt anden pige i en helt anden lega, Hun fik mig til at føle mig så meget velkommen, og jeg fik også indtryk af at hun nød det. Det hele starter med, at hun kysser godt og lever sig 100% ind i det, Jeg kan godt lide at lade pigen styre showet, og det gjorde hun rigtig godt. Stille start med kys og kram og lidt finger og så gearede hun bare stille og roligt op, fantastisk sex,  Hun har en fantastisk krop og et glimt i øjet, der varmer. Hun gir den gas og bliver så våd, at hun ikke behøver gel, og det syntes jeg var lidt frækt.

jeg havde betalt for 60 min. Og det fik jeg ihvertfald 

iøvrigt holder pigerne stedet rent og pænt, så er det dejligt at tage bad 

https://annoncelight.dk/showad/340972

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Tungen1972 skrev, den 27.1.2026 at 18:44:

Lad dig ikke narre af navnet Daisy og den samme lokation. Den første Daisy fik lidt blandede anmeldelser, men hende der er nu, er en helt anden pige i en helt anden lega, Hun fik mig til at føle mig så meget velkommen, og jeg fik også indtryk af at hun nød det. Det hele starter med, at hun kysser godt og lever sig 100% ind i det, Jeg kan godt lide at lade pigen styre showet, og det gjorde hun rigtig godt. Stille start med kys og kram og lidt finger og så gearede hun bare stille og roligt op, fantastisk sex,  Hun har en fantastisk krop og et glimt i øjet, der varmer. Hun gir den gas og bliver så våd, at hun ikke behøver gel, og det syntes jeg var lidt frækt.

jeg havde betalt for 60 min. Og det fik jeg ihvertfald 

iøvrigt holder pigerne stedet rent og pænt, så er det dejligt at tage bad 

https://annoncelight.dk/showad/340972

Jeg har efterfølgende besøgt hende sammen med Ammy de to arbejder fantastisk sammen, de køre hinanden helt op nærmest som de har en konkurance om at blive mest liderlig og de kæmpede om min opmærksomhed det var fedt 

Redigeret af Tungen1972

Skrevet
Tungen1972 skrev, for 15 timer siden:

Jeg har efterfølgende besøgt hende sammen med Ammy de to arbejder fantastisk sammen, de køre hinanden helt op nærmest som de har en konkurance om at blive mest liderlig og de kæmpede om min opmærksomhed det var fedt 

jeg har været sammen med ammy men kender ikke daisy jeg har heller ikke prøvet 2 på en gang så kan du anbefale en trekant med Ammy og daisy

Skrevet
  • Author

Ja bestemt de bliver helt vilde det er som om de kæmper om din opmærksomhed, en time med dem vil du aldrig fortryde 

Redigeret af Tungen1972

Skrevet
Tungen1972 skrev, for 13 timer siden:

Ja bestemt de bliver helt vilde det er som om de kæmper om din opmærksomhed, en time med dem vil du aldrig fortryde 

hvad gav du for 1 time

• 4 weeks later...
Skrevet
henrik_klausen skrev, den 8.2.2026 at 13:40:

hvad gav du for 1 time

Det er normal Vejle priser og du kan skrive til hende selv. Hun er en meget flot pige og stedet er meget flot, ren og diskret. Kan da kun anbefalde hende 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.