Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej 
Jeg besøgte Rødekro, Elena, i morges. Jeg fik en dejlig time med hende, hun var fantastisk. Hendes sensuelle, blide berøring, bløde hud, var meget dejlig. Hun har flotte store bryster og en stor rund numse, som jeg virkelig kan lide, vi diskuterede at skrive en anmeldelse til hende, derfor tilmeldte jeg mig.

Skrevet

Velkommen til EG @Christian1986

For at alle ved hvem du taler om , er det en god idé at indsætte et link til pigens annonce. 

Husk at skrive i det rigtige forum. Jeg har bedt om at få den flyttet..

Redigeret af lille_peter

• 4 months later...
Skrevet

Nu har jeg ikke selv været forbi men kan på hendes annonce se at hun bruger billeder af mindst to forskellige kvinder, der er tydelig forskel på bryst størrelsen.

Og så bliver jeg lidt mistænksom når en på det tidspunkt ny oprettet profil roser annoncen til skyerne efter at de har "diskuteret" og lave en anmeldelse.

Kan se at forfatteren af tråden har gjort det samme for "søster" annoncen som var i samme område.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/211909-leticia-christianhavn/#comment-1754583

https://annoncelight.dk/showad/456036

Men det kunne se ud til at en "ny" pige er kommet på den annonce nu, før var der en anden kvinde som lignede Elena meget.

Redigeret af .Simon

Skrevet

Something is smelling ..

ser meget mistænkeligt ud den anmeldelse

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.