FlemmingP 326 Skrevet 26. Januar De to dejlige kvinder, Ella fra Seductiongirls https://www.seductiongirls.dk/pigerne/ella/ og Lille Liv fra Pussy Galores https://70210026.dk/liv er anmeldt før (Ella bl.a. af mig selv), og så vidt jeg ved altid positivt. Men jeg er nødt til at skamrose dem igen, her med fokus på deres sproglige evner udi det græske, som de begge tilbyder, og som jeg tilkøbte som ekstraydelse på en aftenturne i søndags. De er garanteret også en superoplevelse uden græsk, men nu var jeg helt besat af tanken om unge kvinder til græsk. De to har det til fælles, at de er nemme at varme op. Dejlige små smukke fisser, som man ikke kan holde tungen fra, og som også reagerer fint på stimulering med fingrene, og de lækreste små numsehuller, det hele driver og er vådt, det er en gave at man kan penetrere uden at der skal afbrydes for at finde smøremidler etc. frem, det er en perfekt illusion om den lidenskabelige kæreste. Især ved græske lege er det mere undtagelsen end reglen (hvis du ikke selv er erfaren i opvarmningskunsten, så kan du nok spørge dig frem, eller føl dig frem, og de inderligste støn vil vise dig, om du er på rette vej eller på afveje). Min oplevelse med dem begge er, at der kan stødes igennem i bund i alle stillinger, også selvom man er lidt større end gennemsnittet, samtidigt med at de tager den helt til roden, min oplevelse er at de tager helt ned til roden, vellysten i spidsen af pikken er på kanten til smerte, og de gagger så der kommer denne stærke gag refleks, der udløses kraftigt i deres mellemgulv og længere ned. Jeg lod dem styre selv, så om de er til decideret facefuck tror jeg ikke, man kan jo spørge pænt, hvis det er. Det er altså fuld gas i alle huller, enhver mands (i hvert fald min) drøm. De leverer 100% på topplan, hvilket jeg synes er helt fantastisk for to unge kvinder. Jeg oplever så to forskellige personligheder. Ella modtager én med verdens smukkeste smil, hendes ansigt er en filmstjerne værdigt, og øjnene driller sådan a la 'hvad er du ude på din frækkert'. Hun er så smuk, at det gør ondt. Dybe, våde tungekys er standard, og hendes lidenskabelige lyst til at have sex lyser ud af hende. Ægte GFE/PS. Man må gerne tage styringen, hvor hun pleaser, men ellers tilbyder hun også at dominere dig - det er hun garanteret også god til, men ikke noget jeg skal prøve. Lille Liv er mere naboens alt for unge uskyldige datter, der ser på dig med lettere undren / nysgerrighed, hvad skal der ske her? Altså ikke den erfarne forførerske. Her skal man ikke forvente at hun kaster rundt med dig (det er hun også alt for lille til), og hun bekræfter at hun ikke tilbyder dominans til dig, det er så ligemeget for mig, der gerne tager initiativet. Man skal være opmærksom på, at tungekys ikke er standard, kun ved kemi. Jeg synes at vi havde en fantastisk kemi, efterhånden som vores time skred frem. Begge piger giver superfransk, men altså den sikre slags, hvor der slikkes boller og hvis du er heldig mere eller mindre skaft, jeg tænker det gælder selv gode kunder (der ses jo hmmm undtagelser fra gummi regler i et vist omfang, men lad nu den diskussion ligge) - blot lige tilføjet til info. Åhhh, de kvinder er så umådeligt dejlige og vidunderlige - det bliver min økonomiske ruin - men de fortjener det. P.S. Hvorfor to GPer i samme tråd? Fordi jeg fik dummet mig om søndagen, havde ikke tid hos Lille Liv (men lagde interesse ind for et afbud), da tiden var gået for 'måske' tiden fik jeg heldigt booket dejlige Ella, hvorefter på vejen til SG tikkede der accept ind fra Lille Liv på PG. Da jeg hader at aflyse (og pigerne kan naturligvis heller ikke lide det) gennemførte jeg begge tider samme dag (efter at havde voldet kreditkortet i en automat) og tænkte, det går aldrig. Aldersmæssigt nærmer jeg mig den tunge ende af arbejdsmarkedet, og tænkte at det går aldrig, men de to troldkvinder tryllede i alt 3 udladninger frem (jeg kunne simpelthen ikke anden gang hos Ella, der var masser af sex, men den var overtændt). Fantastisk - jeg er stadig slap i kroppen dagen efter, og forstår ikke helt om det er sket eller om det var en drøm? Bankkontoen siger 2 x 1 time til standard pris, og to gange tillæg 500 kr. for ekstra leg - så den er vel god nok? 6 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milton Sandbeck 18 Skrevet 28. Januar Dejligt du også havde en dejlig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg