Sex lover 117 Skrevet for 4 timer siden en ny annonce, som jeg skrev på. Jeg fik billede og beskrivelse af hende, og det virkede godt. Jeg kører til NV frederiksborgvej (ved Statoil) og så kom problemet. Jeg skulle gå til Statoil og købe paysafe kort. https://annoncelight.dk/showad/448293 kørte igen med det samme, men man har spildt sin tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1991´er 0 Skrevet for 2 timer siden hvorfor er det scam? og statoil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 256 Skrevet for 1 time siden Sex lover skrev, for 2 timer siden: Statoil Elsker at du holder fast i det gamle navn selvom det vel er 8-10 år siden de blev købt af Circle K Nu kender jeg intet til ladyboys eller hvordan de normalt annoncerer, men den annonce virker da ikke helt legit.. Helt nyoprettet profil En masse tekst som ikke siger noget som helst andet end standard floskler Ingen oplysninger om personen overhovedet Ingen priser eller billeder Ingen oplysninger om lokation Udenlandsk tlf nummer Altså røde lamper overalt. Ved ikke om det er normalt at ladyboys er så sparsomme med info, den var i hvert fald ikke gået hvis det var en GP... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 962 Skrevet for 1 time siden 1991´er skrev, 1 time siden: hvorfor er det scam? og statoil? Når du bliver bedt om at købe paysaafe card, så er det noget der tænder alle de røde lys hos dem er er erfarne . Fælden er, at du skal sende koden fra kortet og så bliver du ghosted 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sex lover 117 Skrevet for 1 time siden Giver den erfarne ret. Ja den lugtede. Kommunikationen på WhatsApp med billeder, beskrivelser og aftale forløb godt. Geografi og tidspunkt passede mig godt, medens andre ikke svarede. jeg spildte tid men ingen penge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 256 Skrevet for 1 time siden @Sex lover Du får lige denne her som et lille plaster på såret, og til at huske din tur på Statoil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg