Gangbang-milf 776 Skrevet for 3 timer siden Så er den frække milf klar på at få brugt alle hendes lækre huller. Tænder på at blive brugt af en masse liderlige mænd. : Torsdag d. 29 januar 19:30-21:00 Onsdag d. 30 januar 11:30-13:00 Ønsker man uden analsex, så koster det kun 1000 kr Anal koster 400 kr ekstra: Så kun 1400 kr hvis du ønsker at kunne bruge alle mine lækre huller. Ønsker du at kigge på, med mulighed for at komme ud over mig eller i min mund, koster dette 400 kr. kvinder gratis adgang Ønsker man alenetid med mig er dette muligt inden og efter gangbang. Spørg for mine priser. Dog begrænset tid til alene-møder. Og skal bookes senest dagen før ❤️ ❤️ Lidt om mig: - 42 år - 172 cm - 63 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv. - Ekstrem liderlig og sexhungrende. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming…… Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Noter gerne enten 29 januar eller 30 januar i emnefeltet ❤️ Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #Vejle #sperm #mouthfuck #DP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg