Hop til indhold

Hvor er negerpigerne på Vesterbro blevet af?

Featured Replies

Skrevet

De sidste par gange, jeg har været gennem Vesterbro om aftenen, har jeg ikke set en eneste afrikansk pige. Før plejede de jo ellers at gå op og ned ad Vesterbrogade fra ca. kl. 22 til om morgenen. Er de begyndt at holde til et andet sted?

Skrevet

Hej med jer

I aftes omkring kl 20(tirsdag den 6 maj) var der en 4-5 stykker,bl.a. min foretrugne pige Kelly fra Nigeria, jeg havde andre gøremål , og havde også været omkring Felina på jagtvej,så der blev ingen handel fra min side.

Kh Servicesboy

De sidste par gange, jeg har været gennem Vesterbro om aftenen, har jeg ikke set en eneste afrikansk pige. Før plejede de jo ellers at gå op og ned ad Vesterbrogade fra ca. kl. 22 til om morgenen. Er de begyndt at holde til et andet sted?

Skrevet

Hej.

Jeg så to ved club 18 på Istedgade, tirsdag aften ved 21 tiden.

Skrevet

Hej.

Hvad gør i når i har samlet dem op?

Gør det i bilen? Hotel? Har de en værelse?

Har mange gange være fristet, men ved ikke hvordan man gør  :oops:

Skrevet

Fournæse fra Odense har været på et tredages kursus i København :!: – undskyld, jeg kunne altså ikke lade være :oops: :oops: :oops:.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.