Hop til indhold

Fantastiske Natalia Hot Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/428840
så blev Søndag lige en fantastisk dag, var lidt i tvivl da jeg ingen anmeldelser kunne finde. Men hold da op, lige fra døren blev åbnet var der smil og varme. Fantastisk smukt ansigt dejligt smil og smukke øjne. Ægte GFE så man bliver forelsket, rigtig flot krop med en del tatoveringer men lagde ikke rigtig mærke til dem, flotte store bryster og en rigtig dejlig fræk bagdel. Godt blow uden og så en skøn 69 hvor hun kom og så ville hun ride Wauu og afslutning i en fræk doggy.

behandel hende som din frække Date og du går smilende hjem.

genbesøg 100% og allerede i denne uge

pas på hende hun er skøn.

Skrevet

Tak for anmeldelsen!

Uden sammenligning er det dine indlæg her på siden, som jeg har haft størst nytte af igennem tiden. Så virkeligt fedt at du er på banen igen.

De spanske kvinder, som du har anbefalet tidligere, har været fantastiske. Så der kommer ikke til at gå mange dage, før jeg skal besøge hende her.

Skrevet
  • Author

Tak for det, hun er en rigtig Spansk kvinde, hun er her ugen ud.

Vis hende respekt og du får fuld valuta, hun kan godt lide en god tunge

Skrevet

Wauw, det er godt nok en Smuk Sexet Pige, ved nogen, hvor lang tid denne Skønhed bliver I Esbjerg  ? 

Har desværre ikke mulighed for at komme til Esbjerg før søndag, mandag, tirsdag 

Håber at der er en som kan hjælpe 

Skrevet
  • Author

Hun kysser fantastisk og må gerne røres, meget berørings venlig

Skrevet

Hun ser yderst tiltrækkende ud! Hvor henne i Esbjerg holder hun cirka til? Er det okay diskret?

Skrevet
  • Author

Måtte lige se hende i gen, hun rejser onsdag. Wauu var en stor glæde i gen, hun er godt nok dejlig og der må røres og kysses så tiden fløj afsted,absolut et besøg værd

Skrevet

Enig, super sød kvinde med en dejlig krop, dog passer billederne ikke helt med virkeligheden, da hun er 15-20 kg tungere end på billederne, for mig gør det intet men for de som ser en lille nips, så find en anden.

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Så blev det lige en god uge, Natalia  er tilbage og har aftalt god tid med hende

Skrevet

Nu kommer svenne banan med inspel på upplevelse med Natalia.

Först och främst, jag har varit en lurker länge och följt forumet. Men detta är första gången jag lämnar en review.

Natalia skiner alldeles fantastisk med sin bubbliga personlighet, och för mig som är ny i detta gamet var det helt fantastiskt att känna sig avslappnad och väl omhändertagen.

Vill också nämna att det som KSM säger ikke helt är riktigt. Det låter som om hon är "stor". Det är hon alltså ikke, utan en kurvig spansk kvinna med formerna på rätt ställe.

Hade allt i allt en fantastisk upplevelse och kan bara rekommendera ett besök hos henne. Mycket varm och bubblig personlighet, berörings vänlig, godt kyss, och en sexig kvinna.

Skrevet
  • Author

Så havde jeg lige fornøjelsen igen, selvom forventningerne var høje blev jeg ikke skuffet. Hun er så fantastisk smilende og glad og vi havde en fantastisk time. Hun har en fantastisk krop og en vild fræk bagdel som kun en spansk kvinde kan have, wauuuuuuu

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.