The-Newbie 141 Skrevet 26. Januar https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n31238/10001/sweet-young-anna Nå… Min liderlighed og den krop fik mig desværre til at ignorere de røde flag. Jeg har skrevet på et tidligere opslag, at hun aflyste 20 min. Før vores første aftale. Men jeg skrev løbende med hende efterfølgende og hun virkerede ret reel. så her til morgen skulle jeg have mødtes med hende på Tivoli hotellet. Vi havde aftalt klokken 8, hun bekræftede omkring 7:30 og sagde hun ville hente mig ved mash. Så det virkede fint nok og jeg tog elevatoren derop. Lidt i 8 skrev hun at hun lige skulle være færdig med morgenmaden og ville være der om 10 minutter. -De 10 minutter blev til en time og jeg prøvede at skrive til hende flere gange undervejs, men hun stoppede med at svare… Så jeg vendte snuden hjemad. Jeg slap trods alt kun med en lang næse og 120kr for parkering. Jeg ved ikke om hun er ægte eller ej, men seriøs er hun i hvert fald ikke. 3 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 26. Januar Forstår godt din skuffelse. Har også set hendes annonce. Sikke søde smil hun sender. Wauw. Tør man spørge, hvorfor i ikke skulle mødes på hendes sted, men ude i byen? Hvorfor tror du hun ikke ville mødes alligevel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The-Newbie 141 Skrevet 26. Januar Første aftale var på Islands brygge og så skrev jeg lidt mere med hende om fredagen, hvor hun sagde at hun rykkede videre til Tivoli hotellet. -Det første sted var tæt på en anden jeg havde set for et par år siden. tænkte godt det var et lidt mærkeligt sted til at have besøg, men alt andet virkede reelt nok Jeg ved ærligt ikke, hvorfor hun ikke ville mødes alligevel. Jeg er altid god til lige at give en lille præsentation af mig selv når jeg skriver, der er billede af mig på whatsapp og så er jeg 30 år. Og så har jeg holdt en rigtig venlige tone i alle mine beskeder med hende, selv da hun aflyste første gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 26. Januar The-Newbie skrev, for 20 minutter siden: Jeg ved ærligt ikke, hvorfor hun ikke ville mødes alligevel. Jeg er altid god til lige at give en lille præsentation af mig selv når jeg skriver, der er billede af mig på whatsapp og så er jeg 30 år. Og så har jeg holdt en rigtig venlige tone i alle mine beskeder med hende, selv da hun aflyste første gang. Så forstår jeg godt, hvis humøret svigter. Tak for anmeldelsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lestat1970 24 Skrevet 26. Januar Ja tak - tror ikke hun er reel - eller for real - eller hvad man kalder det. Det virker også for frækt til at være sandt - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 284 Skrevet 26. Januar Anna har i dag fået besøg fra alpelandet af denne nydelige unge dame, det bliver spændende at se om hun kører samme incognito stil som Anna Hvis ikke, kan det jo være at man uforvarende støder på Anna i lejligheden. HVIS hun da findes... https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n31377/10045/sweet-milana 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mickeyy 7 Skrevet 27. Januar (edited) Tak. Var en af dem jeg stod til at kontakte i denne uge men springer helt klart over nu. Redigeret 27. Januar af Mickeyy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet 27. Januar Probator skrev, den 26.1.2026 at 10:20: Tør man spørge, hvorfor i ikke skulle mødes på hendes sted, men ude i byen? Hotellet er vel hendes sted og man skal bruge nøglekort for at komme til værelserne, så de mødes på hotellet et sted for at tage elevatoren sammen? The-Newbie skrev, den 26.1.2026 at 12:17: tænkte godt det var et lidt mærkeligt sted til at have besøg, men alt andet virkede reelt nok Hun ville ikke være den første på stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet lørdag klokken 02:05 https://nympho.dk/n31470/10068/young-eliza Er det hende med nyt navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 872 Skrevet lørdag klokken 05:57 ½angel skrev, for 3 timer siden: https://nympho.dk/n31470/10068/young-eliza Er det hende med nyt navn? Det er i hvert fald de samme billeder. K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet lørdag klokken 09:31 Kanon1 skrev, for 3 timer siden: Det er i hvert fald de samme billeder. Ja, nu. Men var det ikke andre billeder på Annas tidligere? Havde hun ikke rød kjole på på et af billederne, eller er det mig der blander dem sammen? Hvad siger @The-Newbie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 39 Skrevet lørdag klokken 09:49 (edited) Der er nu 3 profiler med samme telefonnummer. Sweet Anna, Young Eliza og Sweet Valeri. Det kan selvfølgelig være, at de bare deler telefonpasser/lejlighed. Men det er altsammen lidt underligt. Og både Valeri og Valery bruges i Valer(i|y)’s profil….. Redigeret lørdag klokken 09:54 af ToxicWaste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OGfuckboi 21 Skrevet søndag klokken 18:55 spar jeres penge, jeg var forbi hende sidste søndag. På trods af en liste med 'tilladte' kys, slik, owo, GFE, massage, bad samme, så var der ingen af disse. fik knap nok lov til at røre hende. havde bestilt en time der blev til ~25 minutter. Det er hende på billederne, måske enda dejligere irl, men det virker ikke til hun gider. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The-Newbie 141 Skrevet søndag klokken 19:35 Bebop skrev, den 31.1.2026 at 10:31: Ja, nu. Men var det ikke andre billeder på Annas tidligere? Havde hun ikke rød kjole på på et af billederne, eller er det mig der blander dem sammen? Hvad siger @The-Newbie? Det er i hvert fald stort set alle de samme billeder, kan ikke lige huske om der var et med en rød kjole. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet mandag klokken 07:54 The-Newbie skrev, for 12 timer siden: kan ikke lige huske om der var et med en rød kjole. Nej, så er det mig der blander to forskellige sammen. Tak for opklaringen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg