Hop til indhold
HejMedDig112

Anja gfe - Viby / Aarhus

Recommended Posts

Hej drenge

Jeg ville lige spørge ind til erfaringer vedrørende Anja, da jeg har fulgt lidt med i hendes annonce her på det sidste.

Så vidt jeg kan se er de fleste af hendes anmeldelser fra 2023, dog to fra sidste år (seneste var vidst 4 måenders tid siden).

Undrede mig bare lidt om hvorfor der ikke var anmeldelser sidenhen og om nogen fornyligt havde noget at dele derfra 

https://annoncelight.dk/showad/365030

Del dette indlæg

Link til indlæg
HejMedDig112 skrev, for 2 timer siden:

Hej med dig @HejMedDig112 B)

Bare lige et velment  råd: Når du indsætter link i dine indlæg, så tryk lige på >Enter< efter linket inden du smider det op,  dermed bliver det klikbart.

Kunne bare se at det går igen i nogle af dine andre indlæg, så måske kender du ikke funktionen.

God aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den erfarne skrev, for 59 minutter siden:

Hej med dig @HejMedDig112 B)

Bare lige et velment  råd: Når du indsætter link i dine indlæg, så tryk lige på >Enter< efter linket inden du smider det op,  dermed bliver det klikbart.

Kunne bare se at det går igen i nogle af dine andre indlæg, så måske kender du ikke funktionen.

God aften

Hey,

Er der forskel på hvis det bliver gjort over mobil i forhold til pc? 

Synes ikke det bliver til et link over telefonen når jeg forsøger. Men tak foe tippet :)

Fortsat god aften

Redigeret af HejMedDig112

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor syntes du denne info er relevant at sætte ind i alle tråde?, undre mig virkelig…..?

Så kan profilen stadig ses efter VIP medlemskabet er ophørt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HejMedDig112 skrev, for 4 minutter siden:

Hey,

Er der forskel på hvis det bliver gjort over mobil i forhold til pc? 

Synes ikke det bliver til et link over telefonen når jeg forsøger. Men tak foe tippet :)

Ellers kan du bruge indsæt link knappen lige her henover, så virker det :)

Men skriv ikke noget i link-tekst-feltet, da hele linket skal vises for fremtidig søgnings skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor syntes du denne info er relevant at sætte ind i alle tråde?, undre mig virkelig…..?

Det gør det muligt at finde tråden selvom at GP har oprettet en ny annonce med et nyt annonce id (nummer),  så vil annonce Profilen være den samme. 

Det er uddybet i denne tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med fare for at der stilles spørgsmålstegn ved min troværdighed som ny bruger, så vil jeg give mit besyv med ift. Anja.

Jeg mødte hende i slutningen af oktober, og har kun godt at sige. Nem og hurtig aftale på whatsapp, hvor jeg også nævnte min alder, så Anja kunne sige fra.

jeg bestilte tiden allerede først på eftermiddagen med ankomst midt på aftenen. Et par timer før skrev Anja om aftalen stadig var aktuel. Det var den.

Stedet var nemt at finde for en gammel Viby-dreng som mig. En etageejendom. Døren stod på klem, så jeg kunne gå direkte ind.

Jeg mødte Anja, og det er hende på billederne, som er vellignende. For mig en meget smuk kvinde. . Et kram og et kys, penge der skiftede hænder, et bad. En berøringsvenlig kvinde som lever op til mine forventninger og hendes annonce. Flere kys. I lang tid lå vi bare tæt og snakkede, men min alder (60) tillader ikke mere end en runde.

jeg oplevede ingen tilpasning af tiden. Anja indstillede alarmen på hendes telefon.

Efter badet endnu et kram med aftale om et snarligt gensyn.  Det bliver i denne uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...