sexforsjov 18 Skrevet 25. Januar (edited) Hejsa Jeg har for et halvt år siden besluttet, at der skal ske noget nyt i mit liv efter at børnene er blevet store og er selvkørende og at jeg nu kun har et venskabs forhold til deres mor. Derfor har jeg besluttet mig for, at flytte til Tyskland for at bo og arbejde. Og jeg vil meget gerne have endnu mere sex ind i mit liv end det har været før her i Danmark. Jeg er ret frisindet og kan godt li' nøgenhed. Jeg er mere til sexfester, gruppesex og gangbangs end jeg er til en-til-en sex...... selvom det også kan være ganske frækt og dejligt. Jeg er stor fortaler for selvvalgt sexarbejde/prostitution og har også en drøm om, at dele bolig med en sexarbejder. Det er bare en lidt skør og fræk drøm/fantasi jeg har. Tyskland er et stort land. Og der dyrkes selvfølgelig sex over hele landet. Men når jeg skal udvælge et område jeg gerne vil bosætte mig i, så vil jeg gerne have, at området består af en del seksuelle aktiviteter og frisind. Og at folk er sex positive. Jeg har tænkt ret meget på området "Nordrhein Westfalen", som ligger i den vestlige del af Tyskland. Er der nogen der har noget viden om Tyskland i den retning? Og jeg skal også finde et sted at bo, som ikke behøver, at være alt for dyrt. Jeg skal jo også have nogle penge til sex :-)))) Redigeret 25. Januar af sexforsjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Masterfelix000 132 Skrevet 25. Januar Jeg er stor fan af Berlin. Der kan man få alt og for alle smage. Også er kulturscenen og det kulinariske niveau også godt. What’s not to like ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soeborg 33 Skrevet 25. Januar (edited) Jeg har boet i Stuttgart i tre år Byen er virkelig undervurderet, især hvis man kan lide en åben sexscene. Det allerbedste: sex- og FKK-scenen er ret vild der – en af de mest åbne i Tyskland. Der er masser af top-FKK-klubber/saunaklubber med prostituerede, hvor man betaler entre og så er meget “alt inklusive” med pigerne. Steder som Sakura FKK (i Böblingen, kæmpe sted med restaurant, bar, pool og sauna), Phönix, Luxor (tidligere Paradise, stort og kendt) og flere andre. Man møder typisk 20–150 piger, alt efter klub, og stemningen er afslappet og direkte. Swingerscenen er også stærk via JOYclub – masser af events, parklubber som SunMoon eller Golden Lions, og det er nemt at finde ligesindede. Vejret er varieret: varme somre (ofte 30+ °C), ordentlige vintre med lidt sne Plus: super tæt på Syd-europa i bil. 6–7 timer til Milano/Comosøen, 7–9 til Provence eller Côte d’Azur. . : boliger er dyre og svære at finde, men levestandarden er høj, lønninger gode (Mercedes, Porsche, Bosch osv.), og naturen lige udenfor døren Redigeret 25. Januar af Soeborg 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg