Hop til indhold

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Jeg havde aftalt et besøg hos hende kl 10. Vi lavede aftalen 5 dage i forvejen. Sød og venlig kommunikation og hun ville sende adressen om morgenen. Men ingen kommunikation på dagen, tænkte om hun var kommet lidt sent op, så kørte afsted. 10 minutter før jeg skulle ankomme var der stadigt ingen kommunikation, selv om jeg havde skrevet flere gange i løbet af formiddagen. Og ingen kommunikation overhovedet bagefter, heller ikke en beklagelse eller noget, bare tavshed. 

Fair at man ikke har lyst/fortryder/bliver forhindret, men at fuldstændigt undlade at skrive noget som helst er dårligt stil. Nå, Jeg fik set lidt af området, og en lang næse...

Skrevet
Pjovert2 skrev, den 9.3.2026 at 16:07:

Jeg havde aftalt et besøg hos hende kl 10. Vi lavede aftalen 5 dage i forvejen. Sød og venlig kommunikation og hun ville sende adressen om morgenen. Men ingen kommunikation på dagen, tænkte om hun var kommet lidt sent op, så kørte afsted. 10 minutter før jeg skulle ankomme var der stadigt ingen kommunikation, selv om jeg havde skrevet flere gange i løbet af formiddagen. Og ingen kommunikation overhovedet bagefter, heller ikke en beklagelse eller noget, bare tavshed. 

Fair at man ikke har lyst/fortryder/bliver forhindret, men at fuldstændigt undlade at skrive noget som helst er dårligt stil. Nå, Jeg fik set lidt af området, og en lang næse...

Hvis du havde tjekket annoncen ville du se den er væk og pigen med stor sandsynlighed også

Skrevet
Lars40 skrev, for 15 timer siden:

Hvis du havde tjekket annoncen ville du se den er væk og pigen med stor sandsynlighed også

Hvis du vidste mere omkring thai-miljøet ville du vide mange tager annoncen af, når de ikke er modtagelige for kunder...  fx om natten, når de har fri osv.    :P (Annoncen er aktiv lige nu)

Sara/pinky har været her i mange måneder - på skiftende steder.

Skrevet
Western skrev, for 30 minutter siden:

Hvis du vidste mere omkring thai-miljøet

Manden har 1175 indlæg som stort set alle er i thai-forum, så mon ikke han ved en ting eller 2 om miljøet..? ;)

Skrevet

Læs i overskriften, hvad emnet er. Der kan du måske bidrage.

Derudover kan du ignorere eller rapportere.

Den erfarne skrev, for 3 timer siden:

Manden har 1175 indlæg som stort set alle er i thai-forum, så mon ikke han ved en ting eller 2 om miljøet..? ;)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.