Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at det er det gamle Royal thai massage

Skrevet

Adressen er vel den samme som denne annonce i ekstra bladet fra i dag

ODENSE NYÅBENT THAMASSAGE

Dejlige piger. Døgnåbent. Sønder Boulevard 114, st.

Tlf. 5270 0672

Er der så åbent for massage om dagen og andet om natten???:-S

Skrevet

Ja det er det gamle "Royal Thai Massage" som faktisk hele tiden (siden 2008) uofficielt har båret navnet "In Touch Thaimassage og Spa"

-OD

Skrevet

Se evt. >denne tråd for debat omkring stedet og årsagerne til dets navne/ejerskift.

Redigeret af juipui

Skrevet

Nogen som ved mere om stedet?

Er det alm. massage eller fræk thaimassage med div. afslutninger udført af kvinder, ikke lady-boys?!?!?!

Skrevet

Når de annoncerer i Ekstrabladet tror jeg man kan være rimelig sikker på at der foregår andet end massage. Og betegnelsen "dejlige piger" dækker nok ikke ladyboys. Hvis det stadig er samme ejer tror jeg nok at jeg holder mig væk.

Skrevet

Det er modtaget.  :shock:

Hvis nogen alligevel, trods knivstikkende ladyboys bevæger sig derned må de meget gerne dele ud af deres erfaringer.. Vi kan jo håbe på at moderniseringen af hjemmesiden, blot en smule har smittet af på stedet og pigerne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.