Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg savner to piger, som jeg tidligere har besøgt i Århus.

1. Lek: Hun havde indtil for nylig et sted på Tordenskjoldsgade - ret langt oppe mod Skovvangsvej og Marienlund. Tidligere har hun været på Aldersrovej og endnu tidligere havde hun et sted på Oddervej i Højbjerg. Nogen som ved hvor hun er nu?

2. Joy: Joy mødte jeg for en tid siden på Aldersrovej. Stor gensynsglæde, men kort efter var hun der ikke, og de ville ikke sætte mig i kontakt med hende. For temmelig længe siden var hun i Hedemannsgade (tror hun havde stedet) og endnu tidligere på Jordbrovej.

Joy må være oppe i fyrrerne.

Jeg vil være glad, hvis nogen kan fortælle hvor man kan møde dem nu!

Skrevet

Jeg savner to piger, som jeg tidligere har besøgt i Århus.

1. Lek: Hun havde indtil for nylig et sted på Tordenskjoldsgade - ret langt oppe mod Skovvangsvej og Marienlund. Tidligere har hun været på Aldersrovej og endnu tidligere havde hun et sted på Oddervej i Højbjerg. Nogen som ved hvor hun er nu?

2. Joy: Joy mødte jeg for en tid siden på Aldersrovej. Stor gensynsglæde, men kort efter var hun der ikke, og de ville ikke sætte mig i kontakt med hende. For temmelig længe siden var hun i Hedemannsgade (tror hun havde stedet) og endnu tidligere på Jordbrovej.

Joy må være oppe i fyrrerne.

Jeg vil være glad, hvis nogen kan fortælle hvor man kan møde dem nu!

Jeg har også oplevet at Lek, ikke er i Tordenskjoldsgade mere.

Ellers dejlig pige med skønne bryster (uha dem savner jeg) og ikke mindst sublim til massage.

Jeg tror hun har lukket bixen, pga. alt for få kunder. Hun klagede sin nød, da jeg besøgte hende i hendes fiskespa forretning på Trøjborg. Da jeg var der, havde nu skåret noget i serviceydelserne. Ikke noget med blowjob, da hun ikke ville bruge gummi længere. Dog var hun frisk på at jeg fik den kørt af imellem de skønne, skønne ægte bryster. Pris; For meget. 1000 kr.

Jeg har af den grund ikke været der siden, men er der én der ved hvor hun er, så vil jeg nok besøge hende igen.

Ejeren af Hedemannsgade 4 er en dejlig moden kvinde på ca 48.

Hende har jeg haft kontakt med pr. telefon i går, og hun har stadigvæk stedet. Hun oplyste mig om at Janny, var vendt hjem fra Thailand. En skøn ung stram pige med super ÆGTE bryster. Ikke mindst har Jenny, nogle yderst fascinerende brystvorter der stritter vellystent. Men. Hun er ikke en billig pige, men værd at spare op til.

Ejeren servicere kun hendes faste kunder, som hun kender godt - og prisen er meget høj, men tilgengæld - er servicen helt i topklasse.

Joy er udstyret med nogle dejlige silikonebryster der er veludført i Thailand. Hun har fortalt mig at hun er blevet opereret i armhulen og derigennem er implantaterne indsat.

Ikke noget med voldsomme grimme under, eller på selve brysterne.

Personligt har jeg fået en sublim massage og mest "ekstras", som jeg har beskrevet under stedet "Hedemannsgade 4"

Med venlig hilsen

Patmann

alias

Milvus

Redigeret af Organizer

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.