dronde 56 Skrevet 24. Januar https://annoncelight.dk/showad/431116 besøgte den smukke, frække og hamrende charmerende dame. Nem parkering, og at finde frem til stedet. Jeg bestilte en time med massage som hun er virkelig god til. og med dejlig sex med en virkelig smuk thai. Begge dele til ug, hun er så opmærksom på en, nem at snakke med da hun kan engelsk Patcha er en meget smuk, høj, slank pige, som er yderst lækker at røre ved. Elsker at slikke hende, da man kan høre/mærke hun virkelig nyder det, og med en virkelig lækker krop, hun har de smukke /pæneste bryster og frækkeste brystvorter jeg længe har set. Patcha er smukkere i virkeligheden. Og den måde hun smyger sin krop op ad en mens hun giver massage er simpelthen så fræk. Hun smiler med munden og øjnene så bliver helt blød i knæene og man glemmer helt tid og sted mens er i hendes selskab. Det er altså dejligt. Under selve akten er hun aktiv og jeg oplever god indlevelse og intensitet og har indtryk af at hun faktisk kan lide det. Næste gang jeg er forbi er det lige før man skulle høre om man måtte tage et billede som man kunne kigge på når hun ikke er her der er 100 procent garanti for at hun bliver besøgt igen, hun er alle pengene værd. Tak for dig Patcha 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1612 Skrevet 29. Januar Der er flere tråde om Patcha. Jeg kan tilslutte mig denne. Meget dejlig og usædvanlig smuk, sød og serviceminded dame. og så virker hun også ualmindelig velbegavet at hyggesnakke med. Det kan jeg rigtig godt lide. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 127 Skrevet 30. Januar Jeg kan også tilslutte mig dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 115 Skrevet 30. Januar Hendes annonce er inaktiv, så hun er nok smuttet igen. Ja, hun er smuk, manglede dog lidt mere engagement fra hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1502 Skrevet 30. Januar Voiggodrengen skrev, for 2 minutter siden: Hendes annonce er inaktiv, så hun er nok smuttet igen. Ja, hun er smuk, manglede dog lidt mere engagement fra hende. Hendes annonce er da fuld aktiv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 115 Skrevet 31. Januar Big3lover skrev, den 30.1.2026 at 15:27: Hendes annonce er da fuld aktiv Det var den ikke da jeg skrev og havde ikke været det et par dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1502 Skrevet 1. Februar Voiggodrengen skrev, for 18 timer siden: Det var den ikke da jeg skrev og havde ikke været det et par dage. Så må den være blevet aktiv igen 20 sek. efter du skrev, for dér tjekkede jeg annoncen. Det var da også uheldigt .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 200 Skrevet 4. Februar (edited) jeg har også været hos denne skønne thai hun er da det besdte der har været på fyn i meget lang tid super GFE oplevelse hun er bare så fokuseret på at give en god oplevelse og nem at snakke med link. https://annoncelight.dk/showad/431116 ps hendes annonce er kun oppe når hun arbejder Redigeret 4. Februar af kingo40 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden69 8 Skrevet 24. Februar Jeg har også lige været forbi Patcha, igen i dag. Jeg synes simpelthen ikke det bliver bedre inden for thai massage med afslutning. Men hun sagde det sværere også at hun snart rejser hjem igen. Engang sidst i næste uge. Så jeg skal skal i hvert fald forbi et par gange mere og få sagt ordentligt farvel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1612 Skrevet 24. Februar skovtrolden69 skrev, for 4 timer siden: Men hun sagde det sværere også at hun snart rejser hjem igen. Engang sidst i næste uge. Ja, det er en streg i regningen. Jeg skal også helst nå at komme forbi. Har en stående aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg