Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg bider mærke i, at man ikke kan kontakte dem? "Kontakt os" fører bare til en tom side.

hvis du søger på sugersite herinde, så er der rigtigt mange links, men antallet af gode anmeldelser kan du vist tælle mellem 2 åndedrag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil nok anbefale sugardaters eller Sugarfar siden fremover alt andet… begge sider fungere godt for os/mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 8 timer siden:

Jeg bider mærke i, at man ikke kan kontakte dem? "Kontakt os" fører bare til en tom side.

hvis du søger på sugersite herinde, så er der rigtigt mange links, men antallet af gode anmeldelser kan du vist tælle mellem 2 åndedrag :)

Heller ikke særligt diskret med profiler på forsiden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jimjim skrev, for 7 timer siden:

Vil nok anbefale sugardaters eller Sugarfar siden fremover alt andet… begge sider fungere godt for os/mig. 

Har været på SD i 6 år, med stor succes. Men alle “naboens datter” profiler er væk, så søger det sted de er på nu ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGe tleman skrev, den 24.1.2026 at 21:10:

Har været på SD i 6 år, med stor succes. Men alle “naboens datter” profiler er væk, så søger det sted de er på nu ;)

Hvilket sted er de nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...