Hop til indhold

sugarsite.dk

Featured Replies

Skrevet

Jeg bider mærke i, at man ikke kan kontakte dem? "Kontakt os" fører bare til en tom side.

hvis du søger på sugersite herinde, så er der rigtigt mange links, men antallet af gode anmeldelser kan du vist tælle mellem 2 åndedrag :)

Skrevet

Vil nok anbefale sugardaters eller Sugarfar siden fremover alt andet… begge sider fungere godt for os/mig. 

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 8 timer siden:

Jeg bider mærke i, at man ikke kan kontakte dem? "Kontakt os" fører bare til en tom side.

hvis du søger på sugersite herinde, så er der rigtigt mange links, men antallet af gode anmeldelser kan du vist tælle mellem 2 åndedrag :)

Heller ikke særligt diskret med profiler på forsiden

Skrevet
  • Author
Jimjim skrev, for 7 timer siden:

Vil nok anbefale sugardaters eller Sugarfar siden fremover alt andet… begge sider fungere godt for os/mig. 

Har været på SD i 6 år, med stor succes. Men alle “naboens datter” profiler er væk, så søger det sted de er på nu ;)

Skrevet
TheGe tleman skrev, den 24.1.2026 at 21:10:

Har været på SD i 6 år, med stor succes. Men alle “naboens datter” profiler er væk, så søger det sted de er på nu ;)

Hvilket sted er de nu?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.