Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/447779

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Julie, hende kan jeg klart anbefale at besøge.
Julie er for det første utroligt sød og imødekommende, og så er hun en af de få jeg har besøgt, som reelt kan massere, samtidig med at hun tilbyder fuld service. Og så er hun en utroligt flot pige i mine øjne. Hendes alder er angivet til 33 år, det kan sagtens ske at passe, men mange thai piger ser yngre ud end de er, så det er da muligt at der skal lægges lidt til.
Der blev ikke set så nøje på tiden, en time og 15 minutter fra jeg ankom udenfor, til jeg sad i bilen igen, så jeg var da i hvert fald hos hende 5-10  minutter længere end den aftalte time.
Da vi var færdige med det aftalte, bad hun mig slappe af lidt, inden jeg rejste mig og klædte mig på..... det er altså god stil, synes jeg.
Stedet diskret?  næh ikke specielt, men jeg er ligeglad, jeg kender ingen i den del af Grenå, og der færdes kun dem som har noget at gøre i det hus.

Besøg hende hvis I har lyst til det, men vær gode ved hende, så får I fuld valuta for pengene

Skrevet
Mr.Djurs skrev, den 23.1.2026 at 22:07:

PS: billederne i annoncen er af Julie

Mr.Djurs skrev, den 23.1.2026 at 21:27:

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Julie, hende kan jeg klart anbefale at besøge.
Julie er for det første utroligt sød og imødekommende, og så er hun en af de få jeg har besøgt, som reelt kan massere, samtidig med at hun tilbyder fuld service. Og så er hun en utroligt flot pige i mine øjne. Hendes alder er angivet til 33 år, det kan sagtens ske at passe, men mange thai piger ser yngre ud end de er, så det er da muligt at der skal lægges lidt til.
Der blev ikke set så nøje på tiden, en time og 15 minutter fra jeg ankom udenfor, til jeg sad i bilen igen, så jeg var da i hvert fald hos hende 5-10  minutter længere end den aftalte time.
Da vi var færdige med det aftalte, bad hun mig slappe af lidt, inden jeg rejste mig og klædte mig på..... det er altså god stil, synes jeg.
Stedet diskret?  næh ikke specielt, men jeg er ligeglad, jeg kender ingen i den del af Grenå, og der færdes kun dem som har noget at gøre i det hus.

Besøg hende hvis I har lyst til det, men vær gode ved hende, så får I fuld valuta for pengene

Julie lyder rigtig sød, og det er sympatisk at du Mr Djurs opfordrer til at man opfører sig ordentligt - det bakker jeg op om. 

Ps. Kan du sige ca.  hvilken del af Grenå? 

Skrevet
  • Author
Pedal2 skrev, for 21 minutter siden:

Julie lyder rigtig sød, og det er sympatisk at du Mr Djurs opfordrer til at man opfører sig ordentligt - det bakker jeg op om. 

Ps. Kan du sige ca.  hvilken del af Grenå? 

Vestlige del af byen

• 2 weeks later...
Skrevet
Mr.Djurs skrev, den 23.1.2026 at 21:27:

Tilbyder hun sex uden gummi 

Skrevet
  • Author

Kalundborg mature, det tror jeg ikke hun gør  hun ligner en fornuftig pige, som passer på sig selv og andre..... men skriv til hende og spørg.

Skrevet

Jeg kan kun give Mr.Djurs ret. 
Besøgte Julie i sidste uge. Jeg havde stor set samme gode oplevelse.
Den bedste massage jeg har fået længe og så længe at jeg ikke troede der blev tid til sex, men også der en dejlig oplevelse.
BB, pussyslide, blow naturel og en god doggy:P
Vil besøge hende igen næste gang jeg skal på skadestuen i Grenå.
https://annoncelight.dk/showad/447782
https://annoncelight.dk/profile/irinsweetsugar

Skrevet
  • Author

Det er hun også Den nervøse...... der er altså intet at være nervøs for;)
Julie er meget sød og først og fremmest naturlig, hun er i mine øjne meget smukkere end de filtrerede billeder i hendes annoncer. Så kom du bare afsted, det eneste du behøver at møde op og nyde det.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende 2 gange, første gang var super, intet at komme efter.

seneste gang var noget øv, hun tog et kald på sin mobil, det er sådan set ok, men hun var slet ikke interesseret i mig, i opkaldet er jeg ret sikker på hun talte russisk. Jeg var der 25-30 min, det var efter eget valg, jeg mistede lysten

Så jeg kommer ikke igen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.