Mr.Djurs 241 Skrevet 23. Januar https://annoncelight.dk/showad/447779 Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Julie, hende kan jeg klart anbefale at besøge. Julie er for det første utroligt sød og imødekommende, og så er hun en af de få jeg har besøgt, som reelt kan massere, samtidig med at hun tilbyder fuld service. Og så er hun en utroligt flot pige i mine øjne. Hendes alder er angivet til 33 år, det kan sagtens ske at passe, men mange thai piger ser yngre ud end de er, så det er da muligt at der skal lægges lidt til. Der blev ikke set så nøje på tiden, en time og 15 minutter fra jeg ankom udenfor, til jeg sad i bilen igen, så jeg var da i hvert fald hos hende 5-10 minutter længere end den aftalte time. Da vi var færdige med det aftalte, bad hun mig slappe af lidt, inden jeg rejste mig og klædte mig på..... det er altså god stil, synes jeg. Stedet diskret? næh ikke specielt, men jeg er ligeglad, jeg kender ingen i den del af Grenå, og der færdes kun dem som har noget at gøre i det hus. Besøg hende hvis I har lyst til det, men vær gode ved hende, så får I fuld valuta for pengene 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 241 Skrevet 23. Januar PS: billederne i annoncen er af Julie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedal2 12 Skrevet 25. Januar Mr.Djurs skrev, den 23.1.2026 at 22:07: PS: billederne i annoncen er af Julie Mr.Djurs skrev, den 23.1.2026 at 21:27: https://annoncelight.dk/showad/447779 Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Julie, hende kan jeg klart anbefale at besøge. Julie er for det første utroligt sød og imødekommende, og så er hun en af de få jeg har besøgt, som reelt kan massere, samtidig med at hun tilbyder fuld service. Og så er hun en utroligt flot pige i mine øjne. Hendes alder er angivet til 33 år, det kan sagtens ske at passe, men mange thai piger ser yngre ud end de er, så det er da muligt at der skal lægges lidt til. Der blev ikke set så nøje på tiden, en time og 15 minutter fra jeg ankom udenfor, til jeg sad i bilen igen, så jeg var da i hvert fald hos hende 5-10 minutter længere end den aftalte time. Da vi var færdige med det aftalte, bad hun mig slappe af lidt, inden jeg rejste mig og klædte mig på..... det er altså god stil, synes jeg. Stedet diskret? næh ikke specielt, men jeg er ligeglad, jeg kender ingen i den del af Grenå, og der færdes kun dem som har noget at gøre i det hus. Besøg hende hvis I har lyst til det, men vær gode ved hende, så får I fuld valuta for pengene Julie lyder rigtig sød, og det er sympatisk at du Mr Djurs opfordrer til at man opfører sig ordentligt - det bakker jeg op om. Ps. Kan du sige ca. hvilken del af Grenå? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 241 Skrevet 25. Januar Pedal2 skrev, for 21 minutter siden: Julie lyder rigtig sød, og det er sympatisk at du Mr Djurs opfordrer til at man opfører sig ordentligt - det bakker jeg op om. Ps. Kan du sige ca. hvilken del af Grenå? Vestlige del af byen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lonesome 6 Skrevet for 7 timer siden Mr.Djurs skrev, den 23.1.2026 at 21:27: https://annoncelight.dk/showad/447779 Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Julie, hende kan jeg klart anbefale at besøge. Julie er for det første utroligt sød og imødekommende, og så er hun en af de få jeg har besøgt, som reelt kan massere, samtidig med at hun tilbyder fuld service. Og så er hun en utroligt flot pige i mine øjne. Hendes alder er angivet til 33 år, det kan sagtens ske at passe, men mange thai piger ser yngre ud end de er, så det er da muligt at der skal lægges lidt til. Der blev ikke set så nøje på tiden, en time og 15 minutter fra jeg ankom udenfor, til jeg sad i bilen igen, så jeg var da i hvert fald hos hende 5-10 minutter længere end den aftalte time. Da vi var færdige med det aftalte, bad hun mig slappe af lidt, inden jeg rejste mig og klædte mig på..... det er altså god stil, synes jeg. Stedet diskret? næh ikke specielt, men jeg er ligeglad, jeg kender ingen i den del af Grenå, og der færdes kun dem som har noget at gøre i det hus. Besøg hende hvis I har lyst til det, men vær gode ved hende, så får I fuld valuta for pengene Tilbyder hun sex uden gummi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 281 Skrevet for 56 minutter siden @lonesome Et lille vink Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 241 Skrevet for 47 minutter siden Kalundborg mature, det tror jeg ikke hun gør hun ligner en fornuftig pige, som passer på sig selv og andre..... men skriv til hende og spørg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg