Guest martinj97 Skrevet 23. Januar hey, hvad kan I anbefale af thaimassage i aarhus c, gerne Frederiksbjerg området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puk 4 Skrevet 23. Januar martinj97 skrev, 1 time siden: hey, hvad kan I anbefale af thaimassage i aarhus c, gerne Frederiksbjerg området Hedemannsgade, hende nyder jeg gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puk 4 Skrevet 23. Januar https://annoncelight.dk/showad/425573 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 23. Januar Puk skrev, for 2 timer siden: Hedemannsgade, hende nyder jeg gerne At du "nyder hende" betyder det, at hun tilbyder ekstra? I en anden tråd kan jeg se, at hun er 59-60 år. Hvis hun tilbyder ekstra, kan du så nævne lidt om hendes udseende (ingen billede på annoncen)? Hun er umiddelbart 15-20 år for gammel efter min smag, men nogle dage får jeg lyst til at prøve nogle ting af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrking 19 Skrevet 23. Januar Forkert sted. Der er thai forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puk 4 Skrevet 23. Januar @Unrustedhun er moden, nydelig, men nok ikke en for dig, når du selv nævner det. Hun tilbyder alt, med gummi, er usikker på om hun giver blow uden. Hun gik med i bad efter Jeg fik b2b, med slik af hende for 1k 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 104 Skrevet 23. Januar Unrusted skrev, for 2 timer siden: At du "nyder hende" betyder det, at hun tilbyder ekstra? I en anden tråd kan jeg se, at hun er 59-60 år. Hvis hun tilbyder ekstra, kan du så nævne lidt om hendes udseende (ingen billede på annoncen)? Hun er umiddelbart 15-20 år for gammel efter min smag, men nogle dage får jeg lyst til at prøve nogle ting af Is hedder hun. Hun er 55-60 år. pæn krop, faktisk lidt lækker. Ansigtet viser hendes alder. Sili bryster. Blow m.v. er med gummi. Hendes blow er rigtig godt, og hun kan godt lide en tunge på blomsten. Blid massage som alligevel formår at løsne myoserne. Stedet er meget pænt, rent og personligt hyggelidt. Byens største thai bad. Kan best lide missionær, dog uden kys. Efter 40-50 besøg gider hun ikke se dig mere Sommetider har hun en ung lækker assistent. De bliver aldrig længe. Jeg har mødt mange af byens, nu faste, piger hos Is. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2075 Skrevet 23. Januar Voiggodrengen skrev, for 36 minutter siden: Sommetider har hun en ung lækker assistent. De bliver aldrig længe. Jeg har mødt mange af byens, nu faste, piger hos Is. Før i tiden holdt der biler i kø i gaden. Med sultne mænd der løb spidsrod til i bitikken når der var en kunde der forlod butikken. Den tid er desværre forbi. Hun gider heller ikke at se mig mere. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 54 Skrevet 23. Januar Ja IC var fantastisk til massage og pirring, så først en time der, så over gaden til Creami Undskyld hvis jeg faldt i staver om gamle dage. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg