Hop til indhold
Guest martinj97

thai massage i Aarhus C

Recommended Posts

Guest martinj97

hey, hvad kan I anbefale af thaimassage i aarhus c, gerne Frederiksbjerg området

Del dette indlæg

Link til indlæg
martinj97 skrev, 1 time siden:

hey, hvad kan I anbefale af thaimassage i aarhus c, gerne Frederiksbjerg området

Hedemannsgade, hende nyder jeg gerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Puk skrev, for 2 timer siden:

Hedemannsgade, hende nyder jeg gerne

At du "nyder hende" betyder det, at hun tilbyder ekstra? I en anden tråd kan jeg se, at hun er 59-60 år.

Hvis hun tilbyder ekstra, kan du så nævne lidt om hendes udseende (ingen billede på annoncen)? Hun er umiddelbart 15-20 år for gammel efter min smag, men nogle dage får jeg lyst til at prøve nogle ting af:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Unrustedhun er moden, nydelig, men nok ikke en for dig, når du selv nævner det. Hun tilbyder alt, med gummi, er usikker på om hun giver blow uden. Hun gik med i bad efter 

Jeg fik b2b, med slik af hende for 1k

Del dette indlæg

Link til indlæg
Unrusted skrev, for 2 timer siden:

At du "nyder hende" betyder det, at hun tilbyder ekstra? I en anden tråd kan jeg se, at hun er 59-60 år.

Hvis hun tilbyder ekstra, kan du så nævne lidt om hendes udseende (ingen billede på annoncen)? Hun er umiddelbart 15-20 år for gammel efter min smag, men nogle dage får jeg lyst til at prøve nogle ting af:P

Is hedder hun.
Hun er 55-60 år. pæn krop, faktisk lidt lækker. Ansigtet viser hendes alder. Sili bryster. 
Blow m.v. er med gummi. Hendes blow er rigtig godt, og hun kan godt lide en tunge på blomsten. 
Blid massage som alligevel formår at løsne myoserne. 
Stedet er meget pænt, rent og personligt hyggelidt. Byens største thai bad. 
Kan best lide missionær, dog uden kys. 
Efter 40-50 besøg gider hun ikke se dig mere :lol: 

Sommetider har hun en ung lækker assistent. De bliver aldrig længe. Jeg har mødt mange af byens, nu faste, piger hos Is. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Voiggodrengen skrev, for 36 minutter siden:

Sommetider har hun en ung lækker assistent. De bliver aldrig længe. Jeg har mødt mange af byens, nu faste, piger hos Is. 

Før i tiden holdt der biler i kø i gaden. Med sultne mænd der løb spidsrod  til i bitikken når der var en kunde der forlod butikken. Den tid er desværre forbi.

Hun gider heller ikke at se mig mere. :lol:

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja IC var fantastisk til massage og pirring, så først en time der, så over gaden til Creami:P
Undskyld hvis jeg faldt i staver om gamle dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...