sejer 382 Skrevet 23. Januar https://annoncelight.dk/showad/447250 Et ungt par tilbyder at man kan se på de knepper, men tilskueren må ikke røre, men dog onanere. Pigen Sally ser sød ud. Mon ikke det giver flere kunder hvis hun tilbyder sex og partneren kigger. De kan jo kneppe bagefter .Hø-Hø Hvem har besøgt dem?? Hilsen Sejer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 47 Skrevet 23. Januar Som jeg læser annoncen så tror jeg det er 2 "piger".... Hvorfor skulle "han" ellers have sports bh på på billedet hvor hun ligger på knæ De skriver desuden det er den feminine der hovedsageligt bliver vist frem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 972 Skrevet 23. Januar Wolfen0204 skrev, for 50 minutter siden: så tror jeg det er 2 "piger".... Jeg tror du har ret. Det er bare mange penge for at se på 2 piger i 15 min.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 23. Januar Og profilen hedder Sally Molly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 382 Skrevet 23. Januar Den anden part end Sally har dog en mandekrop og et mandeansigt.............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrking 19 Skrevet 23. Januar sejer skrev, for 1 time siden: Den anden part end Sally har dog en mandekrop og et mandeansigt.............. Måske men det er et lesbisk par og ja hun er nok den maskuline i det forhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 382 Skrevet 24. Januar Mrking: Har du været der? Det lyder som om du ved mere end os andre..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jooo 52 Skrevet 24. Januar sejer skrev, for 20 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/447250 Et ungt par tilbyder at man kan se på de knepper, men tilskueren må ikke røre, men dog onanere. Pigen Sally ser sød ud. Mon ikke det giver flere kunder hvis hun tilbyder sex og partneren kigger. De kan jo kneppe bagefter .Hø-Hø Hvem har besøgt dem?? Hilsen Sejer Hende du gerne vil kneppe, har haft selvstændig annoncelight hvor man kunne møde bare hende. Nej har ikke være forbi. Da det var lidt for langt væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 99 Skrevet 24. Januar Hej ja og nu er annoncen væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrking 19 Skrevet 25. Januar sejer skrev, den 24.1.2026 at 08:52: Mrking: Har du været der? Det lyder som om du ved mere end os andre..... Nej det har jeg ikke. Men det er 2 lesbiske piger hvilket er ret åbenlyst for de fleste. Og det vil de også fortælle dig hvis du spørger dem på en sms. Jeg har været i kontakt med dem og spurgte bl.a. om andet var muligt men det er kun det de skriver i annoncen som de vil. Og så takkede jeg nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 382 Skrevet 26. Januar At den store er pige er ikke tydeligt for mig, men der er jo mange varianter. Tak for dit svar, så er det på plads. Jeg ville ellers gerne kneppe den lille, men det går så ikke. Hilsen Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrking 19 Skrevet 26. Januar sejer skrev, for 14 timer siden: At den store er pige er ikke tydeligt for mig, men der er jo mange varianter. Tak for dit svar, så er det på plads. Jeg ville ellers gerne kneppe den lille, men det går så ikke. Hilsen Sejer Ja det var også hende jeg var interesseret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg