Hop til indhold
ConnoisseurCph

Mona (De danske gloryhole piger) - perfekt oplevelse hos fantastisk pige

Recommended Posts

Besøgte i går Mona fra “De frie gloryholepiger” – en helt igennem skøn oplevelse med en vidunderlig pige.

https://annoncelight.dk/showad/446307

Det var egentlig lidt et tilfælde at valget faldt på Mona – én pige var på ferie, en anden svarede ikke; Mona svarede til gengæld hurtigt, og det skulle vise sig at være et lykketræf. Kommunikationen forløb ret ukompliceret, 15 min. senere parkerede jeg ved adressen (i Amagerbro området). Jeg havde været fristet af annoncen om dobbelt GH-blow med to piger, men et enkelt af billederne havde alligevel overbevist mig om at det nok var værd at nyde Mona i fuld figur i stedet, så aftalen blev “alm sex”.

Det kom jeg ikke til at fortryde. Allerede da døren går op, har jeg lyst til at bruge resten af dagen med Mona. Jeg blev mødt af det skønneste smil og smukke, livskloge øjne og tænkte med det samme at det nok skulle blive sjovt.

Det fik jeg ret i – efter et hurtigt bad kom jeg ind til sengen hvor Mona havde smidt tøjet og afslørede en helt vidunderlig krop. Efter min mening den helt perfekte balance, slank, fast og spændstig med den fineste lille talje, men flotte store bryster - nærmest sexdukke-store til hendes petite krop - og en gudelækker røv. I mine øjne giver billederne i annoncen slet ikke et retvisende billede af hvor smuk hun er. Velduftende og velsmagende - overalt - med blød hud og sund, livsglad udstråling.  

Før jeg har sagt noget er hun allerede på knæ og sutter pikken stiv, og snart inviterer hun med et nik til at flytte over i sengen. Et fantastisk syn at se hendes store bryster gynge mens hun på alle fire sutter løs. Mona ved virkelig hvad hun laver - sutter, slikker, spids, skaft, kugler, og så heeeeelt i bund, med masser af variation og øjenkontakt imens.

Jeg har dog svært ved at vente, så snart får jeg hende op på min pik hvor hun begynder at ride, først forsigtigt, så vildere. Hun er tydeligvis glad for sex, og man er ikke tvivl når hun nyder det. Hun kom et par gange, og jeg tror hun er typen der ville kunne blive ved når først der er varmet op. Jeg havde kun 30 min., men tænker klart det er værd at bruge længere tid næste gang. Til sidst endte vi dog i en doggy-position, og det syn kunne min selvkontrol på ingen måde holde ret længe til, så der sluttede vi ;) Hun lå lidt tilfreds og grinede og pludrede – og jeg måtte videre, selv om det var svært at slippe.

Mona er begavet, sjov og bare virkelig fucking sød, man kan kun blive i godt humør i hendes selskab.

Gentagelsesrisiko 10/10

Min fornemmelse er at data (28/167/53/85D) i annoncen er helt rigtige - men når man er vant til lægge GP-moms til, bliver man nok alligevel lidt overrasket - hun var i hvert fald mere petit, meget slankere og med større bryster end jeg havde forventet ud fra data og billeder.  

Stedet er i øvrigt rigtig pænt og rent, med en dejlig diskret indgangsprocedure hvor man ikke skal stå og blomstre ved hoveddøren og vente med telefonen i håb om snart at blive lukket ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Åh Mona, Mona, Mona hvornår kommer den daaag"

Jeg fik lige et flashback fra filmen Vil du se min smukke navle

Tak for denne anmeldelse, som får mundvandet til at løbe. Et sjældent helstøbt kollektiv med en fælles retning for ydelserne.
Nøj! Bare annonceteksten er en fornøjelse at læse.
Der tilbydes slug og creampie. Var det en del af dit møde med Mona?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tigeren2000 skrev, for 2 timer siden:

Er hendes bryster ægte eller er de hjulpet på vej? 

tag det ikke personligt, men jeg har sådan en måske fjollet kæphest med at det handler om et menneske og ikke en brugt bil, så jeg gir ingen tilstandsrapporter om evt. reparationer ;)  Men hun er supersød, så hvis det er vigtigt for dig at vide er jeg sikker på du kan spørge når du booker tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...