Hop til indhold
Lucash

Dejlig massage i Frederikssund

Recommended Posts

Var idag forbi hos http://www.dongthongthaimassage.dk/ - og havde læst et par anmeldelser her i EG. Jeg ringede og bestilte tid, og var der på aftalt tid...mine forventninger var ikke høje, men jeg havde virkelig brug for massagen efter hårdt havearbejde.

Blev modtaget med et stort smil om jeg havde bestilt (kan desværre ikke huske hendes navn - men ikke hende på hjemmesiden). Hun var MEGET sød, smilende og meget imødekommende. Hun er der ikke hver dag og hun er vel ca. 40 år, slank og så det ud til, et par flotte fortrin.

Hun spurgte om hvad jeg ønskede - jeg returneret med 1 times olie tak - og hun spurgte om og hvor jeg evt. havde ondt og jeg beskrev mine myoser div. steder den lange krop.

Hun spurgte om jeg ikke hellere ville have Thaimassage - men vi holdt os til olien.

Der var varme i madrassen, blev budt på vand og så var der rene håndklæder. Hun bad mig smide kludene og lægge mig på briksen. Så kom hun og dækkede mig til, og startede med benene, og afdækkede området...men da hun efterhånden kom videre mod bagklappen, afdækkede hun den og det andet ben helt. Så kunne hun bedre komme til, og der var tilfældige berøringer, men ikke overdrevent, faktisk bare lidt og behageligt nok, til at jeg alligevel tænkte, at her var måske alligevel noget mere på vej...altså end massagen.

Den var, efter min mening faktisk rigtig god, særdeles grundig HELE vejen rundt på kroppen og hun var sød at snakke med og kunne dansk, som jeg roste sammen med hendes kyndige hænder og den varme olie...Nice. :-P

Jeg blev vendt om, og hun fortsatte med mine ben, og her var hele understellet afdækket, og hurtigt hele min krop. Så gik hun igang med forsiden, og så mine arme, stadig grundig og kyndigt....så da hun satte sig imellem mine ben og begyndte massage med lange strøj op af benene og videre mod maven, rundt om min halv glade Mini Luc, så videre på brystet og sådan fortsatte hun i en tid. Så tilbage til benene - og jeg var ved at blive godt opstemt. :eek:

Det var hun jo nok godt klar over... :-P så kom et stille og kært spørgsmål, og mens hun lige pillede ved Mini Luc, om den også skulle have mere massage. Det tænkte jeg ikke længe over, og hvis hendes HJ var lige så grundigt og godt som massagen, ja så var der noget godt i vente.

Efter blide og rolige berøringer, begyndte hun på noget, som jeg aldrig har prøvet før. Hun kørte Mini Luc gennem hendes hænder, og videre ned mellem hendes underarme, og her klemte og kørte hun et stykke tid, så lidt mere på kugler og inderlår, og så retur igen med samme fremgangsmåde. Skide frækt, og hun smilede og blinkede sødt og frækt. Det var efterhånden svært snart, at koncentrere sig om hendes øjne, for nu var det tid til affyring - og det var hun helt med på, og blev ved med underarme og hænder, så jeg blev godt og igen grundigt tømt.

Hun smilede og så efter det værste væske blev tørret af med køkkenrulle, så hentede hun dejligt varmt vand, og så ellers en grundig afvaskning og så lidt småsnak, og jeg tømte vand flasken og vi krammede og aftalte, at jeg vist måtte komme igen en dag...forhåbentlig snart.

Dette var en dejlig afslutning på min dag, og som skrevet, jeg havde ikke nogen forventninger om noget, men ville bare prøve og jeg var ikke skuffet - men meget positiv og glad da jeg forlod Frederikssund igen.

Kr. 300 for massagen og det samme for afslutning, som jeg syntes var helt perfekt, og anderledes på den gode og lækre måde. Om det er normalt for stedet, eller ej - ingen anelse, men sådan kan det jo også være...og godt for det, når man indimellem også har nogle dårlige oplevelser.

Hyg og Godnat  :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det lyder som den perfekte afslutning på starten af ugen :)

Tak for anmeldesen.

Hilsen D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så du gav i alt 600 for det? :smile:

hvornår er hun på arbejde, fandt du ud af det?

Hej V22

Jeps - kr. 600 for det hele...og det var ikke en øre for meget. Nej desværre, det var ikke helt klart hvilke dage, men hvis de kun er de to på stedet, så er det da bare at ringe, og så tjekke op på, om hende du bestiller hos, er hende på hjemmesiden, eller ej.

God tur...og lad os høre om dine erfaringer - hvis du smutter forbi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lige et smut i Frederikssund i tirsdags til et forretningsmøde.

Desværre kom den anden part ikke så jeg blev enig med mig selv om at jeg ville have en times massage når jeg nu havde tiden til det.

Jeg ringede og fik accept på at jeg bare kunne komme.

Vel ankommet blev jeg vist ind i et massagerum, desværre kun med forhæng så alle kunne høre hvad der taltes om.

Medens jeg fik massage ankom en anden mand og han blev anvist i kælderen eller baghuset så det generede ikke.

Min massøse hed Pen hun var en rigtig sød pige på 46 år (ikke til og se )

Hun ydede en rigtig rigtig god massage, en af de grundigste jeg har været ude for og jeg var yderst tilfreds

kommer jeg på de kanter igen så er det helt sikkert der bliver booked et besøg igen med Pen

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...