Hop til indhold
Guest Alman

Hvorfor censureres underholdende og enerverende Dionysos ?

Recommended Posts

Guest Alman

Der kommer en udmelding fra ledelsen under forummet Meddelelser fra Eroguide om kort tid om Dionysos.

Denne streng låses.

Dette er da en joke. Hvem er denne ledelse ?

Har vi at gøre med et konglomerat ?

Har vi at gøre et større firmas bestyrelse?

Måske endda med en direktion?

Har vi at gøre med et firma med 50+ medarbejdere?

Man kan vist ikke tale om 'ledelse' når, formodentligt, intet af ovenstående, eller lignende, er opfyldt.

Lad nu være med at puster jer op. Jeg gætter på i er maks to stk, med en håndfuld brugere i har givet simple 'admin' rettigheder og som gør 90% af det i skulle gøre gratis.

Aktiver Dionysos igen.  Han opfører sig og formulerer sig bedre end de fleste brugere herinde.

Således talte/skrev jeg! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Dette er da en joke. Hvem er denne ledelse ?

Har vi at gøre med et konglomerat ?

Har vi at gøre et større firmas bestyrelse?

Måske endda med en direktion?

Har vi at gøre med et firma med 50+ medarbejdere?

Man kan vist ikke tale om 'ledelse' når, formodentligt, intet af ovenstående, eller lignende, er opfyldt.

Lad nu være med at puster jer op. Jeg gætter på i er maks to stk, med en håndfuld brugere i har givet simple 'admin' rettigheder og som gør 90% af det i skulle gøre gratis.

Aktiver Dionysos igen.  Han opfører sig og formulerer sig bedre end de fleste brugere herinde.

Således talte/skrev jeg! 

Ssssshhhhh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu da for Helvede op.

Sværten på Moderators opsang er jo dårligt tør, før en ny streng forsøges.

Vi trænger i den grad til ro herinde.

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alman

Hold nu da for Helvede op.

Sværten på Moderators opsang er jo dårligt tør, før en ny streng forsøges.

Vi trænger i den grad til ro herinde.

Så gå i seng og fat at Moderator er bare en, måske to gutter, der har [fået ]installeret et forum på en webserver, og forsøger at tjene lidt penge på annoncer. Der er ingen ledelse og ingen autoritet. 

Og de har brug for Dionysos ti at skabe debat.

Sov godt.

PS. Jeg overvejer at anmelde dig pga banderiet.

Redigeret af Alman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alman, jeg begriber ikke hvad du får ud af at afspore enhver seriøs diskussion med dine platte uforskammetheder som fx denne forleden:

Indlæggene er næsten alle, bortset fra mine få selvfølgelig, af ekstrem lav kvalitet.  Oftest dårlig formulerede, for mange stavefejl, for mange grammatiske fejl der gør teksten uforståelig. Man skal selvfølgelig ikke være for pertentlig men man kunne læse sine indlæg igennem inden man postede (og ja jeg skyder selv fra hoften ind imellem).

Det er ligeledes tydeligt at studenterhuen ikke trykker manges hoveder, som er herinde.  For meget ligegyldig bras og nogle af brugere er tydligvis intellektuelt udfordrede.

Og jeg håber faktisk med dette indlæg at provokere dig til endnu grovere indlæg - så niveauet herinde kan højnes ved at du ligesom Dionysos bliver smidt ud.

Redigeret af Vagn
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Aiiiii nu må i simpelthen tage jer sammen. Så fat det dog. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

så køre den igen. kan i da ikke bare holde kæft :-P  :-P

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en ren farce.

Det er lige før ledelsen skal lukke EG i en uges tid, så folk kan køle af.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er en ren farce.

Det er lige før ledelsen skal lukke EG i en uges tid, så folk kan køle af.

Andre end mig der har anmeldt 'Dionysos-klonen' Alman for udelukkende at være ude på at skabe splid og ballade?

Det er vist desværre den eneste vej frem.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været væk fra EG en rums tid pga. rejser... til min store skræk kører EG stadig i samme rille med trolls, personsforfølgelser, børnehavnen fortsætter ufortrøstningsfuld, hvad sker der ??? nogen har en åbenlyst trang til at provokere og folk reagerer på samme...mon det nogensinde stopper ?

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været væk fra EG en rums tid pga. rejser... til min store skræk kører EG stadig i samme rille med trolls, personsforfølgelser, børnehavnen fortsætter ufortrøstningsfuld, hvad sker der ??? nogen har en åbenlyst trang til at provokere og folk reagerer på samme...mon det nogensinde stopper ?

Nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stop nuuuuuuuu. Nu er EG's hidtil største troll endelig væk. Lad os alle (undertegnede inklusiv) hjælpe til med at få en go stemning igen. Det trænger vi i DEN grad til !!

Vi har brug for lidt go Line Karma :D  :wub:

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...