Hop til indhold
Dunkedyret

berlin eller hamborg

Recommended Posts

kloge ord fra folk der har været begge steder om hvad der er bedst? han kun været i berlin og elsker artemis og erlebnis wohnung men er også nysgerrig på hvad hamborg kan byde ind med.

mvh

Dunkedyret

Del dette indlæg


Link til indlæg

@dunke

Søg på Artemis, Harmony og Atmos og du vil finde udførlige beskrivelser af de bedste fkk i de to byer

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen tak for svar - men jeg har jo læst de udførlige rapporter fra begge byer og var derfor ude i om der mon var nogen herinde der havde været begge steder som kunne udtale sig om fordele og ulemper ved de to byer og det udvalg der er.

mvh

Dunkedyret

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan du gøre klart om det er FKK, partytreff også kaldet flattrate, laufhaus, bordel eller private piger i lejligheder som du vil opsøge? Mulighederne er enorme på de fleste punkter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg er jo nok mest til noget FKK

 

Jeg fik taget min fkk-mødom på Artemis, det var ganske fantastisk :)

Derudover har Berlin et hav af muligheder fra gadepiger til luksusbordeller. Der er også en håndfuld flat-rate og sagnsomspundne Erlebniswohnung.

 

Hamburg er også et ganske habilt sted at få oplevelser, jeg synes det er lettere at finde piger på bordeller. Der er et par FKK'ere, primært Harmony og Atmos.

 

Helt overordnet er Berlin lidt billigere end Hamburg, til gengæld trækker Artemis lidt op i budgettet.

 

Berlin er nemmere at kombinere med en kulturferie, hvilket jeg også synes er rart, men der er også gode oplevelser i Hamburg.

 

Jeg ville vælge Berlin hvis det var mellem de 2 :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du går efter fkk, så er Berlin (læs Artemis) min anbefaling. Og så er Berlin en spændende storby og med mulighed for et righoldigt kulturliv.

Artemis kan sagtens besøges tre dage i træk.

Det ville jeg ikke gøre med Harmony eller Atmos i Hamburg.

Og så har Artemis bedre udeområde, synes jeg :-)

Jeg har ingen positive erfaringer med andre former for købepiger i de to byer

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...