Hop til indhold
Aarhusbanditten

Bella i Vejle, nyt stjerneskud er fundet

Recommended Posts

Bella i Vejle, sikke en skønhed, troede simpelthen ikke på, at pigen på de smukke billeder kunne være ægte, men til min store overraskelse var det pigen på billederne, intet der ikke stemmer, bare ren skønhed.

https://annoncelight.dk/showad/448030

Ankommer og ser Bella, der ud over at være super smuk, også er virkelig sød pige. Jeg stresser lidt over hun er så smuk, tænker jeg har besøgt hundredvis af piger, og så pludselig dette…, Bella fanger det hurtigt, og skoser det hele ned i et tempo og får mig til at slappe af. Vi aftaler 30 min med kys og fransk uden.

Vi starter stående med masser af kram, kys også dyne tungekys, og der er virkelig ingen stress. Jeg sætter med efter noget tid ned på sengen ognlader hænder og mund gå på opdagelse på denne skabning. Bryster er smukke, og jeg måtte spørge om de var ægte, for de føltes sådan,men nej de er hjulpet med helt bløde. Efter lidt lægger jeg mig ned på sengen og Bella har nu smidt Sine trusser, og kravler feækt op mellem mine ben, længere op og kysser mig, lad sig igen glide ned mod pikken, mens brystet kysses og kærtegnes. Pikken kommer i munden og det dejligligste slow blow begynder…, ingen stress.., Bella er god til at fjerne håret så jeg har udsigt til hendes smukke ansigt med pikken i munden.

Efter nogen tid, beder jeg om 69, og jeg får simpelthen den dejligste røv, med det lækreste numsehul lige i munden, og hendes lille fisse bare smager og er så lækker. Tror vi ligger her og bare nyder længere tid end jeg nogensinde har prøvet med en pige…, virkelig skønt. Jeg fortæller hende, at hun gerne må sætte sig på mit ansigt, så jeg rigtig kan nyde hende fisse…, den smager helmmelsk og udsigten til hendes perfekte krop nedefra er bare wow.

På med gumme, og hun sænker sig ned over mig, hun rider mig mens hun kysser mig dybt, og det er så smukt et syn…., jeg kan mærke jeg er ved at komme, og må tage styringen, så om i missionæren og jeg kan trænge op i hende og nyde udsigten. Jeg holder lidt igen, men må overgive mig og komme op i hende.

Efterfølgende ligger vi og snakker, om alt fra Karma, Danmark og vejret: Hun er lige kommet, så pas godt på hende.

Jeg må knibe mig i armen, hvor heldig har man lov at være, at have muligheden for at være så tæt og dyrke sex, med så smuk en ung pige…, ups, dannet sidder i bilen er det gået 40 min, plejer at have respekt for pigens tid, det må jeg råde bod på næste gang….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op.. hvis jeg selv havde fundet hende først på AL havde jeg troede annoncen var Fake. 

Hvad måtte du slippe for de 30 min ? 

Og hvor I Vejle ca. 

Og er det ok diskret ?  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
momentum11221 skrev, for 33 minutter siden:

Hold da op.. hvis jeg selv havde fundet hende først på AL havde jeg troede annoncen var Fake. 

Hvad måtte du slippe for de 30 min ? 

Og hvor I Vejle ca. 

Og er det ok diskret ?  ;)

Det er diskret, god parkering, og standard priser…

Havde det som dig, troede vitterlig den var fake, men nej…, pigen ventede bag døren, nøjagtig som billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bandit, ved du hvor længe hun er i Vejle, og måske hvor hun skal hen efter Vejle? Nu trækker det vist op til, at jeg, igen, kommer (ahem!), hvor du allerede har været :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke hvor længe hun bliver, skriv og spørg er mit bedste råd:-) håber på hun fortsat er her gennem weekenden, så besøger jeg hende igen, for kan slet ikke få hende ud af hovedet…..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige fået hendes priser, som er i den lidt høje ende:

hhv. 1200/1600/2000 kr for 30/45/60 min. og 500 kr for bj uden og for kys.

Er det også priserne, du blev præsenteret for, Bandit, og eventuelle andre, der har besøgt hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næste gang må du hellere beherske din anmeldelse og dermed skåne det stakkels pigebarn fra overvældende opmærksomhed - og blot nøjes med en pb til mig med den rigtige anmeldelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Xiphoideus skrev, for 2 timer siden:

Næste gang må du hellere beherske din anmeldelse og dermed skåne det stakkels pigebarn fra overvældende opmærksomhed - og blot nøjes med en pb til mig med den rigtige anmeldelse :-)

Det gør jeg sørme næste gang, lyder som en mægtig god ide:-) (ironi kan forekomme:-))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også lagt vejen forbi Bella i dag. Bella er ikke falsk varebetegnelse, for hun er virkelig bella, bella, bella. Det ekstra gode ved hende er, at hun er fuldt til stede, vil gerne snakke, lytter og er interesseret, med spillevende øjne. Et smukt ansigt, en dejlig slank og veltrænet krop at gå på opdagelse i. Udtryksfuld og sexet - what’s not to like! Hun skal da besøges igen, når chancen byder sig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...