Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Geng Khor i går og blev serviceret af Bella.

Mit ønske med besøget var massage med lidt ekstra og research ift genbesøg med FP.

Bella er en sød og køn thai, meget lille, omkring de 40 +/- 3 år, taler fint engelsk. Klinikken er lidt slidt, men det fungerer. 

Bad om massage med ekstra. Ok massage, har prøvet bedre og værre, ift ekstra kunne jeg vælge mellem hj og sex, bj var ikke på menu kortet. Fik et kompetent hj, og lige som massagen har jeg oplevet bedre og værre.

Alt i alt ok til prisen, kommer jeg igen? Formegentlig, når jeg lige skal have taget toppen af trykket, men til FP skal der mere kvalitet på. 

Geng Khor annoncerer ikke ud over google søgning.

• 1 month later...
Skrevet

har været der to gange nu, første gang med massage og et meget kompetent hj til afslutning og anden gang endte med sex med hende der taler svensk. Ja hun har deller men var faktisk ret godt

Skrevet
danishone1 skrev, for 3 timer siden:

... og anden gang endte med sex med hende der taler svensk. Ja hun har deller men var faktisk ret godt

Bella har fået deller ? Eller er der flere der snakker svensk måske. Bella er 150 cm høj så virkelig en lille dame og jeg husker hendes vægt som 45 kg'ish ? 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.