FrækMøstjylland 118 Skrevet 22. Januar Hejsa alle. Jeg er det sidste stykke oplevet at nogle glædespiger hun vil tage imod paysafecard købt på tankstation. Nogle der har erfaringer med dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 660 Skrevet 22. Januar Der findes mange tråde her på EG angående Paysafecard. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=paysafecard&quick=1&type=forums_topic Her er en del læsestof, de fleste skriver det er scam. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 701 Skrevet 22. Januar FrækMøstjylland skrev, for 5 timer siden: Hejsa alle. Jeg er det sidste stykke oplevet at nogle glædespiger hun vil tage imod paysafecard købt på tankstation. Nogle der har erfaringer med dette? Jeg havde kontakt med en pige fra Århus i søndags, hun ville også have paysafecard- jeg skrev om hun ville have forudbetaling, det skrev hun nej til jeg skrev hun kunne få kontanter når jeg kom, så hørte jeg ikke mere til hende knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2753 Skrevet 23. Januar Du ved da godt at sådan et emne ikke er en anmeldelse, @FrækMøstjylland. Du ved også hvordan man søger herinde. FrækMøstjylland skrev, for 18 timer siden: Hejsa alle. Jeg er det sidste stykke oplevet at nogle glædespiger hun vil tage imod paysafecard købt på tankstation. Nogle der har erfaringer med dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg