Hop til indhold
SilentS

Amanda i Brønshøj/Bellahøj - En blandet fornøjelse

Recommended Posts

Besøgte Amanda, https://annoncelight.dk/showad/447348, tidligere på ugen til et morgen visit. Jeg blev mødt af en nydelig dame, der helt klart ligner hende på billederne. Der skal dog lægges 5-10 år til den oplyste alder. Ud fra vores korrespondance regnede jeg med at møde en dansk kvinde, men fik at vide at hun var fra Italien og var på besøg i Danmark i en uges tid inden hun skulle videre til Luxembourg.

Havde på forhånd forhørt mig angående hendes ydelser, og fik at vide at anal kun var 300 kr ekstra og cim/slug var inkluderet, hvilket var nice.

Da pengene havde skiftet hænder, fik jeg besked på at lægge mig på sengen, hvorefter hun gik i gang med at massere mig. Massagen var ikke noget at råbe hurra for, men nu var det jo heller ikke det jeg var kommet efter, og efter et par minutter gik den over i et godkendt blowjob. Jeg fik i samme lejlighed ros over størrelsen på mit lem, hvilket altid er dejligt. Alt var godt, indtil at hun pludselig begyndte slikke og stimulere mit anus i en sådan grad at jeg måtte gøre det klart at det ikke var mig der skulle have den analt men hende. Det virkede hun lidt forvirret over, men til sidst forstod hun at det var hende der skulle kneppes i røven og ikke mig, hvorefter hun tilbød mig hendes røv. Hun var dog ilde forbedret og jeg spurgte derfor ind til om det ikke var en idé at vi startede ud med at varme hendes rumpe lidt op med et buttplug eller et stykke legetøj før vi gik i gang. Hun fandt da det samme buttplug frem som på billederne og stak det i, hvorefter vi forsatte med vaginal sex i både missionær og doggy indtil det igen blev tid til at prøve anal. Hun trak da buttpluggen ud, puttede godt med glidecreme på, og med lidt besvær fik jeg stukket min pik ind i rumpen på hende. Det føltes dog ikke helt som om den var klar, så jeg trak hurtigt pikken ud igen og stak to fingre i rumpen på hende for at klargøre den lidt mere. Det fortrød jeg dog hurtigt, da jeg fik lort på fingrene, yikes! Der røg min lyst til anal, og resten af samlejet foregik vaginalt indtil jeg til sidst ville komme hende i munden som aftalt. Jeg fik da at vide at det ikke var noget hun tilbød, selv om jeg havde fået at vide det var inkluderet i prisen, så det endte med et kedeligt handjob og sex i missionær. Hun var på dette tidspunkt lidt vrissen over at jeg havde brugt 3-4 kondomer under seancen og jeg besluttede mig derfor for at takke af selvom jeg stadigvæk var top liderlig. En lidt kedelig slutning :-(

Jeg fik dog stillet min sult hos Valentina i Herlev senere på dagen, så dagen endte godt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Noget kunne tyde på at hun ikke selv passer telefonen eller at der er en sprog barriere,  hvilket jeg ikke kan læse ud af din anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså når man leger med den indgang, så er det altså en risiko man tager, især når hun ikke har forbedret sig ordentlig, da hun åbenbart regnede med at det var din røv der stod for skud, men friskt at hun uden forberedelse sagde ja til både buttplug og analsex.

Men på ingen måde ok at lyv om alder og ydelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, den 22.1.2026 at 00:03:

Tak for anmeldelsen. Noget kunne tyde på at hun ikke selv passer telefonen eller at der er en sprog barriere,  hvilket jeg ikke kan læse ud af din anmeldelse

Ja det tænker også. Både annoncen og kommunikationen var på dansk, men nu til dags kan man jo bruge translate til det hele, så ved ikke helt hvor den er gået galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SilentS skrev, for 17 timer siden:

så ved ikke helt hvor den er gået galt

Som ½angel skriver er det næppe pigen selv du kommunikerer med, så det er der, den går galt.

Der er tale om en forretning, der konsekvent kører med 2-4 rundrejsende udenlandske kvinder, hvor der loves nærmest alt i annoncen, og hvor annoncen også giver direkte eller indirekte indtryk af, at pigen er dansk. Samtlige anmeldelser, jeg har læst, viser at pigen er ældre, ikke er dansk, og der viser sig problemer med ydelserne. 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 51 minutter siden:

Som ½angel skriver

Du mener nok "Som anmelder skriver", ik?B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...