MonsterMan12 2 Skrevet 21. Januar (edited) Hej. Tror I denne annonce er ægte? https://annoncelight.dk/showad/447996 Redigeret 23. Januar af Stapler Overskrift rettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 59 Skrevet 21. Januar Den virker ikke reel. Der står ikke noget om tid. Er det 20 min., 30 min., 1 time? Men med 8-10 mænd på en aften, bliver det vel ikke til så lang tid - med mindre natten også tages i brug. Men lad os sige 1 time pr. mand. Så skal kæresten sidde på toilettet i 8-10 timer?! Og hvis det nok mere realistisk er 30 min, så er 2500 kr. vel liiiiidt dyrt. Men hvis kæresten alligevel har meget tynd mave, så kan det da godt være, at han ikke har noget i mod at sidde der i lang tid. Og hvis nogen af deltagerne skal på toilettet imens? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1949 Skrevet 22. Januar Altså er det 2500 for bare lige at give hende to ryk og en aflevering, og så ud af døren. Kunne måske være interessant for nogen, hvis man gik bag i køen før man kom til igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MonsterMan12 2 Skrevet 22. Januar Hmm nogle der giver det et forsøg og vil vende retur? Hun ser så fræk ud… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg