Copacabana 28 Skrevet 21. Januar Tog den for holdet Og YES …det var en fantastisk oplevelse … Jessica er en virkelig sød og mega sexet latino fra Venezuela Billederne 1,2 og 6 ligner hende fuldstændig Alder passer også fint Hun taler engelsk til husbehov så kommunikation med hende fungerer fint Hun er virkelig indlevende og hun har på ingen måde berøringsangst Hun har den hvide hat som på billederne på under sex, super frækt Det var lidt forsinkelse i forhold til aftalt tidspunkt (ca 15 min) men Jessica var værd at vente på Helt sikkert genbesøg Jessica er super, så kom bare afsted https://annoncelight.dk/showad/447724 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 121 Skrevet 21. Januar Videoen er vel også hende?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copacabana 28 Skrevet 21. Januar Ja videoen ligner også rigtig godt Tror dog at de billeder jeg refererer til er taget lige nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 244 Skrevet 21. Januar Ja tak! Det lyder jo helt fantastisk og lækker Har Jessica tatoveringer og hvordan er hendes kys, hvis du havde bestilt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copacabana 28 Skrevet 21. Januar Hun har ingen tatoveringer hvilket jeg syntes er stilfuldt jeg bestilte ikke kys men hun kyssede alligevel hun var egenligt meget nærværende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 244 Skrevet 21. Januar (edited) Copacabana skrev, 1 time siden: Hun har ingen tatoveringer hvilket jeg syntes er stilfuldt jeg bestilte ikke kys men hun kyssede alligevel hun var egenligt meget nærværende Helt enig, er personligt ikke vild med tatoveringer. Sikke en konge oplevelse du har fået dig og endda en 20-årig pige, det kan jo ikke blive bedre Hun skal da helt sikkert besøges og mange tak for at du tog en for holdet! Redigeret 21. Januar af Mike56 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boink 28 Skrevet 26. Januar Besøgte Jessica i dag Kan kun bekræfte trådstarters udlægning. Super køn, lækker krop, sød. Klar anbefaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg