Hop til indhold
Arrangøren

Fredag den 6/2... 2 timers creampie GB med anal...

Recommended Posts

Hr Lille Niels skrev, den 24.1.2026 at 11:09:

Må jeg anbefale taletidskort?

Præcis... 

Vi sender kun adressen ud på sms, og det gør vi af bitter erfaring fra tidligere jeg arrangerede GB... Dengang prøvede vi også at sende ud på mail... 

80-90 % af dem der fik den på mail dukkede ikke op... Så det droppede vi hurtigt.. 

Når vi sender den ud på sms er vi nede på 10 - 50% der ikke dukker op...  

Sådan er det dsv når man arrangerer GB...  Men det gør det også totalt umuligt at ramme et deltager antal... Så jer der skriver at i kun deltager i gb med max 8 deltagere... Det er totalt umuligt at ramme... Så derfor svarer gb arrangører aldrig på antal, hverken deltagere eller tilmelde... For vi kan umuligt svare på det... 

Redigeret af Arrangøren

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheBiscuit skrev, for 8 timer siden:

Hvis det er uden kondom, skal man så vise en test eller stoler i bare på folk? 

Vi beder jer om at stole på at Louise er testet, så vi stoler på og forventer at dem der deltager uden kondom er clean... 

Ja, vi burde nok kræve test, men det er hovedsageligt voksne mænd der deltager... Jeg har tidligere fra 2015 - 2020 deltaget i 12-15 gb, alle uden kondom, jeg har tidligere arrangeret 7-10 gb alle uden kondom... Vi/jeg er 7-9-13 aldrig blevet smittet til et gb... 

Vi tester efterfølgende Louise, skulle hun mod forventning have et eller andet, så skriver vi ud til alle deltagere... Derefter slettes tlf nr og mail, medmindre man ønsker at blive kontaktet hvis vi afholder flere events... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...