Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Intet link, desværre, men da jeg skal til ovennævnte center på lørdag, vil jeg høre om der er noget nyt derfra? 
Der er kun halvgamle anmeldelser, gode som mindre gode. 
Jeg er med på at stedet er Grønt, , måske med undtagelse af en mandlig massør, synes jeg at kunne læse. 

Skrevet

Det er en grønt sted og de har virkeligt mange dygtige massører. Så har du brug for god professionel massage, så få dig en tid der. Har du brug for noget andet, så vælg et andet sted, som har andre ydelser på menukortet :wink:

Skrevet

Gik kold på stedet for nogle år siden.
Man ligger næsten skulder ved skulder med de andre kunder.
Det mindede om og lugtede som sovesalene i min barndoms lejrskoler, dog med et gardin imellem kunderne.
Er det stadig sådan? 
Massagen var ellers udemærket.  

Skrevet

Stadig de samme forhold. Men har nu aldrig oplevet lugtproblemer, som jeg ellers er meget hys med. Jeg går selv kold fra tid til anden, når der har været for meget støj. Men det er rigtig god massage og vel nok det billigste Stor Kbh.  Man kan ikke få andet end massage. Som gavmild stamkunde kan man med tiden få meget individuel massage, men sådan er det nok alle steder.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.