emilemil 5 Skrevet 21. Januar Nogle der har erfaringer her? Om hun er ægte? https://annoncelight.dk/showad/448027 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neilsen 19 Skrevet 23. Januar Er der nogen der kan fortælle noget om denne Dame?. Tror det er noget for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 100 Skrevet 23. Januar neilsen skrev, for 33 minutter siden: Er der nogen der kan fortælle noget om denne Dame?. Tror det er noget for mig. Navne, specielt engelske navne, efterfulgt af en talkombination, er stort set altid fake. -om det er det her, tør jeg ikke svare på, men prisen er lidt ulden i kanten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neilsen 19 Skrevet 23. Januar Nu har jeg prøvet at sende en mail så må vi se ?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2222 Skrevet 24. Januar (edited) Er Emma specielt udansk? Talkombinationen angiver højeste sandsynlig at hun er fra 95, altså 30 år som hun beskriver Desuden er der tilknyttet et reelt navn på MobilPay, dog ikke Emma Just saying Redigeret 24. Januar af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neilsen 19 Skrevet 26. Januar Jeg sendte en mail fredag der er intet svar. Nogen der har prøvet mobil nr?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 100 Skrevet 26. Januar Gløden skrev, den 24.1.2026 at 10:36: Er Emma specielt udansk Det skrev jeg vist heller, hvis du vil læse det igen. -men noget tyder på at det var endnu en fupannonce. -som AL flyder over med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg