Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det gode ved sure kunder er at så skal på farten. Efter det faglig tog jeg chancen her, https://annoncelight.dk/showad/447279

billederne passer . Meget diskret lejlighed, bad mulighed og nok kønneste thai jeg har set! Massagen vil Nok ikke give refusion ved sygesikringen Danmark :-) men hyggelig. Det efterfølgende var fedt. Eneste lille minus er at tiden var gået da jeg var done . Men alt i alt godt

• 2 months later...
Skrevet

Har også besøgt Tisha i Hjørring. Stedet var jeg ikke så vild med, i en bolig blok hvor man skulle vente på hun lukkede en ind.

Massagen var meget speciel på den underlige måde.

Hun er super flot, men de 34 år er i hvert fald med Thai moms oveni. Hun dækkede hele tiden hendes bryster til, hvilket var lidt underligt. De var som sådan fine nok, men man kunne godt se, der var lidt alder på dem.

Det bliver ikke en gentagelse fra min side, men mest pga. den meget underlig massage, hun var fin nok at have sex med.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.