Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle af jer, som har været hurtigt ude og kan berette noget om Anna, eller nogle som skal besøge hende i dag? 

-Jeg har selv skrevet med hende og har en aftale i morgen (hun er lidt langsom til svar). Så hvis jeg ikke bliver skræmt væk inden da, så kommer der en anmeldelse herfra i morgen. 

https://nympho.dk/n31238/10001/sweet-young-anna

-Jeg kan desværre ikke finde ud af, at lave et klikbart link fra Nympho

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrev med hende, fik fint hurtig respons. Men da jeg allerede har en aftale i weekenden, så var hendes priser lige for høje til to gange leg denne uge. 

Ser frem til at høre om din oplevelse. 

Angående link, så gå herind, så laver den et brugbart link

https://dereferer.me/

Redigeret af ½angel

Del dette indlæg

Link til indlæg

På grænsen til uforskammet at en helt ny uerfaren tøs tager sig de penge! 
jeg håber hun bliver fravalgt og kommer på andre tanker(priser)..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kommer desværre ikke nogen god opdatering herfra. 
Jeg var ved hende omkring 20 min før aftalt tid og så en besked fra hende, hvor hun 25 min før vi skulle mødes havde skrevet at hun ikke havde det så godt og måtte aflyse… 

Der skal godt nok komme nogle gode anmeldelser, hvis jeg skal prøve at booke med hende igen. Men heldigvis kunne jeg få en hurtig aftale i hus med Helen, som gjorde det rigtig godt. -selvom det ikke lige var det jeg havde sat næsen op efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The-Newbie skrev, for 12 timer siden:

Der kommer desværre ikke nogen god opdatering herfra. 
Jeg var ved hende omkring 20 min før aftalt tid og så en besked fra hende, hvor hun 25 min før vi skulle mødes havde skrevet at hun ikke havde det så godt og måtte aflyse… 

Der skal godt nok komme nogle gode anmeldelser, hvis jeg skal prøve at booke med hende igen. Men heldigvis kunne jeg få en hurtig aftale i hus med Helen, som gjorde det rigtig godt. -selvom det ikke lige var det jeg havde sat næsen op efter. 

Bestellte tid dagen innan till 18:00 på Onsdagen. 2 tim innan bad jag om adressen, fick den med besked att allt var I ordning. 2 min senare återkom hon och föreslog en tid 40 min senare. Det var en No-Go för mig.

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan du tage i generel debat. GP kan tage de priser, som giver mening for dem. Du kan blot lade være med at besøge dem.

Wafanden skrev, den 22.1.2026 at 07:20:

På grænsen til uforskammet at en helt ny uerfaren tøs tager sig de penge! .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
ToxicWaste skrev, for 5 timer siden:

Nåede du nogen sinde at besøge Anna, før hun fik tvillingesøsteren Eliza?

Nej, de priser tiltrækker mig ikke, og med de tilbagemeldinger der har været herinde bl.a. Fra @The-NewbieSå lyder det bare besværligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...