Lurebassen 30 Skrevet 20. Januar Havde en aftale med Linny, men den undervejs informeret hun mig at hun desvære ikke havde tid (efter jeg var taget hjemmefra) men om jeg ville besøge hindes veninde, og nu var vi jo på vej, Man kan godt tage hindes billeder og ligge lidt til, moms som man plejer at sige, så på ingen måde en tynd pige, øko blow men kedeligt, agten var middelmådig. Gentagelse chance: 0% https://annoncelight.dk/showad/407944 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3041 Skrevet 20. Januar Profil: Lemon24 Profil oprettet: 04/08 2024 https://annoncelight.dk/profile/Lemon24 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet 20. Januar Jeg besøgte lemon i sidste uge.. og lurebassen. Jeg er af en anden opfattelse Lemon gav en god service hun var smilende og havde en sød væremåde. Jeg synes hun er smuk og ligner hendes billeder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tyvstarteren 24 Skrevet 21. Januar Jeg er enig med @Lurebassen har også besøgt hende et par gange. Hun er smilende og sød, men hendes blow er kedeligt og sexen er ikke heller ikke meget ved. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1820 Skrevet 21. Januar Har også været der, syntes også hun var sød, men dog kedelig sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet 24. Januar Jeg besøgte lemon imorges igen. Og det var langtfra kedeligt. Hun var oplagt og glad for at se mig igen..jeg fik ihverfald et klap i numsen og et varmt kram Vi fortsatte hvor vi kom fra. Hun giver en af de bedste blow jeg har fået i mands minde. Hun sutter som en trykluftshammer. Dejlig sød kvinde Gode hilsner herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 195 Skrevet 25. Januar Jeg havde lidt blandet oplevelse med Lemon. Hun kan godt lide at blive slikket, men hun er ikke meget for at give gengæld, Blow var ringe, meget kort og hurtigt frem med gummi på dilleren. Hun kunne dog godt lide at blive kneppet, men bliver sidste gang jeg besøger hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg