Hop til indhold
Spirillen

Fantasy Lounge

Recommended Posts

Hejsa

Jeg var egentlig på vej ned og besøge mine veninder hos Absolute Girls, men kø og uheld ned gennem Sønderjylland og det nordlige Tyskland havde forsinket mig 2 timer. Da jeg nåede det nordlige Hamborg, var der kø fra Schnellsen Nord til Elbtunellen, så min plan blev ændret til et besøg hos pigerne i Fantasy Lounge.

 

Jeg har tidligere besøgt stedet dengang, det hed Optasia. Der er kommet nye ejere og konceptet er ændret lidt. Det er stadig en flatrate club, men der er ikke gang bang mere, hvilket har gjort, at der er et mere naturligt flow i værelsesbesøgene.

 

Pigerne kommer heller ikke længere farende til en. Nu skal man selv tage initiativet, hvis man har lyst til betjening på værelserne. Hvis man ikke er genert, så giver dette faktisk en bedre mulighed for at gafle de lækreste piger. Jeg har tidligere oplevet, at man ikke fik så meget betjening efter 4 - 5 besøg på værelserne, den hæmsko er der ikke mere.

 

De fysiske rammer er ikke ændret meget. Nye sorte sofaer, som man sidder elendigt i, nye barstole med armlæn af tvivlsom kvalitet, whirlpool kaput og der er stadig kun et sparsomt forhæng for ind til værelserne på første sal. Man får stadig kun udleveret et håndklæde til at tage omkring livet. Der var masser af håndklæder til at tørre sig efter badene og de lugtede rene og nyvaskede. Maden var faktisk bedre end tidligere, men det jo ikke derfor vi kommer sådanne steder.

 

Klienteller var stadig mest af anden etnisk oprindelse end nordeuropæisk. Jeg var nok den blegeste i hele klubben, så jeg skilte mig lidt ud fra flokken. Der var generelt en god stemning og den lørdag var dress up dag, dvs. pigerne var i kjoler og havde gjort noget ud af deres udseende.

 

Priserne er uændret, EUR 120 fredag og lørdag, EUR 100 de andre dage og stadig den ene halvdel ved indgangen og den halvdel betales til en af pigerne.

 

Der er mange af de ”gamle” piger, der har fuldt med over i Fantasy Lounge: Andrea, Diana, Gloria, Monika, Andra og et par stykker, som jeg ikke kan huske navnene på. Der var i alt 13 piger til stede den lørdag, jeg besøgte dem. Og et par af de nye er rigtig søde og ser godt ud.

 

Og vigtigst af alt: Jeg fik besøgt værelserne 8 gange i løbet af dagen og aftenen. Alle gange var der god betjening – specielt ved nogle af de nye. En besøg på værelserne var på mellem 20 og 30 minutter og bestod af fransk med eller uden og sex i diverse stillinger. Men som ved et hvert andet besøg hos en prostitueret, handler det om, at man behandler pigerne ordentligt og om der er en god kemi.

 

Fantasy Lounge tåler ikke sammenligning med en FKK klub. Pigerne i FKK klubberne er mere modelagtige – hos Fantasy Lounge er de mere som naboens datter. Af de 13 piger, der var til stede den lørdag, havde jeg vel lyst til 11 eller 12 af dem.

 

Og sætter man pris i forhold til hvad man får for pengene, så er det kanon. Der går sikkert ikke længe inden jeg må ned og besøge mine piger igen.

 

Spirillen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan umiddelbart ikke finde deres egen hjemmeside - men de annoncerer bl.a. her:

 

http://www.modelle-hamburg.mobi/sexpartys/9468.html?data[enter]=1

 

Kan så se at Sakia Farell igen også bruger stedet: http://www.modelle-hamburg.de/sexpartys.html?data[meta_id]=6284

 

Nu da Försterweg 163 bruges af andre: http://www.modelle-h...a[meta_id]=9413
 

Men der er jo også andre muligheder: http://www.modelle-hamburg.de/sexpartys.html?data[enter]=1

 

Bordellisten mm. http://www.modelle-hamburg.mobi/locations/seite1.html

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantasy Lounge update:

 

Efter jeg havde gjort Berlin usikker et par dage, syntes jeg et besøg i Hamburg på vej hjemad var på sin plads - ville gerne have besøgt Absolute Girls, men syntes det kunne være spændende at afprøve det nye koncept på Kronsaalsweg 78 (baghuset) - hvor der ville være flere piger og det også var lidt billigere - € 120,- en lørdag aften.

 

Ankom lidt ud på eftermiddagen, hvor der allerede var rimelig gang i den, men man skal lige vænne sig til at kontakte pigerne der, som regel sidder ved baren - og der er desværre ikke noget med at de kommer over og flirter og spørger om man har det OK eller vil med på værelset, men man skal selv kontakte dem ved baren og høre om de vil komme med ned i sofaerne - og det gør de som regel også gerne - ikke partout, men efter 2 min. 

 

Der var ihvertfald nok 10 piger og flere af dem rigtig flotte med slank figur og lange ben, men der var også flere knapt så høje, så der kunne godt være et helt hoveds forskel på dem. De fleste har dog desværre næsten alle lidt topmave - og det må skyldes dårlig mad og for meget hvidt brød, som buffetten var udstyret med + lidt ost og pålæg - nothing new there.

 

Når man ankommer, får man en nøgle i en halskæde og når man har klædt om og fået sig vasket, bliver man i baren straks indfanget af en af pigerne, som så udstyrer en med et armbånd, hvorpå der står hvor lang tid man har betalt til - man kan nemlig også købe kortere tid.

 

Det er slut med gangbang, men man kan godt få flere piger på rummet på en gang og jeg blev da også tilbudt det, men de slukkede lyset, så det var mere end halvmørkt og jeg kunne ikke formå dem til at tænde det igen - og så måtte jeg altså melde pas - for det er godt nok for uinteressant at bruge lang tid på at udvælge den smukkeste og/eller mest interessante pige - og så må lyset ikke være tændt  :cry:

 

Ellers er der flere af pigerne, der gerne vil "Spritz in meinen Mund" - de sluger ikke, men det er åbenbart det store nummer + at lege med din "po" samtidigt med en finger eller et massageapparat  :shock:

 

Der var faktisk kun Gloria og Larissa tilbage fra de glade dage med Optasia, ellers var alle de andre piger jeg så nye. Der var også en høj negerpige fra Kenya, men hun sad noget for sig selv i en sofa og røg - ja, pigerne ryger stadig som skorstene, men jeg var ikke væsentlig generet af det - men synes bare at det er en dum måde for pigerne at spilde deres penge og helbred på.

 

De er ikke så meget til GFE, lægge i arm eller kysse og vil helst gå lige til sagen i halvmørke rum uden dør eller forhæng - og så kan det ihvertfald for mig, være svært at blive rigtig opstemt og få udløsning, men jeg nåede da at komme på værelset med 6 piger - en ad dem 2 gange og en anden gang 2 på en gang - men Carla - en lidt ældre fræk, men sød pige og Gloria, da vi lige var blevet venner igen, var absolut de bedste oplevelser.

 

Jeg har ellers aldrig mødt nogen, jeg kender på en club før, men jeg bemærkede en fyr, som jeg syntes lignede en jeg kendte og ville så spørge, om han havde en bror i Danmark - men så kunne jeg se han også genkendte mig - men de var en 3 fyre, som tog afsted en gang imellem til Tyskland - og de bor ikke så langt fra mig. En af dem havde tidligere ofte besøgt

 

http://en.the-pclub.de/

 

 i Flensburg, men så havde en af pigerne forlangt, at han skulle betale ekstra, for at han havde hørt på hendes livshistorie på værelset - og værten havde givet pigen ret - så nu kom han der ikke mere. Men vi har aftalt at vi skal se at komme afsted sammen - og at vi selvfølgelig ikke siger ude i byen at vi har mødt hinanden dernede - det gælder jo begge veje  :)

 

Talte også med en ældre noget overvægtig herre, som havde haft lidt problemer med helbredet, men efter et par ture i klubben, havde lægen ikke kunnet konstatere problemerne længere - og det kunne hun ikke forstå og han havde måttet forklare, hvad der var sket, siden han havde fået det bedre - så det var nok bedre med sådan en tur på "puff" end alverdens medicin  :grin:

 

 

 

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jern

Herligt med endnu en update :-)

Jeg forstår ikke helt betalingssystemet.

Er det 100/120 euro alt efter om det er hverdag/weekend?

Inkluderer det et knald?

Og hvad koster de næste så ?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jern

Herligt med endnu en update :smile:

Jeg forstår ikke helt betalingssystemet.

Er det 100/120 euro alt efter om det er hverdag/weekend?

Inkluderer det et knald?

Og hvad koster de næste så ?

 

Entreen på hverdage er € 100,- og € 120,- i weekender, hvor der kan være flere piger og længere åbningstid.

 

Den næste koster kun lidt smiger og charme  :wink: - og så at du spørger pænt  :wink:

 

Ekstra koster heller ikke ekstra  :) men det er ikke alle piger, der tilbyder ekstra  :)

2 eller flere piger, koster heller ikke ekstra  :)

 

Champagne koster ekstra, men jeg har aldrig set eller hørt nogen af pigerne forsøge den slags mersalg - og jeg er kun en enkelt gang af Gloria blevet blokket for en pakke cigaretter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jern

Og lige en gang til for de langsomme:

750 kr. for dansk og fransk - og nogle gange superfransk - ad libitum med så mange kvinder man orker?

Du skrev "man kan nemlig også købe kortere tid".

Skal det forstås som at 100-120 euro er til lukketid, og at man kan købe kortere tid for færre penge?

Ved du hvad kortere tid koster?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jern

Og lige en gang til for de langsomme:

750 kr. for dansk og fransk - og nogle gange superfransk - ad libitum med så mange kvinder man orker?

Du skrev "man kan nemlig også købe kortere tid".

Skal det forstås som at 100-120 euro er til lukketid, og at man kan købe kortere tid for færre penge?

Ved du hvad kortere tid koster?

Venligst

French

 

Må indrømme at jeg ikke hæftede mig ved det - men måske € 70,- for 3 timer. Senere kunne man også komme lidt billigere ind - mener € 110,- blev nævnt. Ikke noget jeg hæftede mig ved, da jeg synes € 100 eller 120,- for hele dagen er rørende billigt i forhold til hvad jeg f.eks. brugte på FKK Artemis, dog lidt mere end jeg brugte på kold maskinsex på Erlebniswohnung eller Anni Porsche.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme at jeg ikke hæftede mig ved det - men måske € 70,- for 3 timer. Senere kunne man også komme lidt billigere ind - mener € 110,- blev nævnt. Ikke noget jeg hæftede mig ved, da jeg synes € 100 eller 120,- for hele dagen er rørende billigt i forhold til hvad jeg f.eks. brugte på FKK Artemis, dog lidt mere end jeg brugte på kold maskinsex på Erlebniswohnung eller Anni Porsche.

 

Hvad havde du regne med mht. Anni Porsche og Erlebniswohnung, disse er GB-klubber, man bør afstemme forventningerne til disse klubber og bliver positive overrasket, jeg kommer sjældent hjem fra ERW uden nye positive oplevelser både med nye og gamle bekendtskaber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

. En af dem havde tidligere ofte besøgt

 

http://en.the-pclub.de/

 

 i Flensburg, men så havde en af pigerne forlangt, at han skulle betale ekstra, for at han havde hørt på hendes livshistorie på værelset - og værten havde givet pigen ret - så nu kom han der ikke mere. Men vi har aftalt at vi skal se at komme afsted sammen - og at vi selvfølgelig ikke siger ude i byen at vi har mødt hinanden dernede - det gælder jo begge veje  :)

 

Han betalte vel for tiden med pigen på værelset, hvad han og pigen lavede er værten underordnet, at han valgte ligge og lytte til pigens livshistorie, i stedet for at sexe er hans problem, måske mangel på erfaring ?

 

1001 nat eventyr er det godt eksempel på kvinders forførelse på højt plan uden at sex er involveret.

Hun kunne holde den gående i 1001 nat ved at fortælle godnat historie til sultanen. :D

 

Det siges, at der er kvinder der kan få en mand til at komme, bare ved at flirte med øjnene :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han betalte vel for tiden med pigen på værelset, hvad han og pigen lavede er værten underordnet, at han valgte ligge og lytte til pigens livshistorie, i stedet for at sexe er hans problem, måske mangel på erfaring ?

 

1001 nat eventyr er det godt eksempel på kvinders forførelse på højt plan uden at sex er involveret.

Hun kunne holde den gående i 1001 nat ved at fortælle godnat historie til sultanen. :D

 

Det siges, at der er kvinder der kan få en mand til at komme, bare ved at flirte med øjnene :P

 

Han virkede absolut ikke uerfaren og besøgte klubben næsten hver uge, men pigen havde sagt han bare skulle blive, mens hun snakkede løs efter seancen og han var sådan set ligeglad med pengene, dem havde han vist nok af :D  men han ville bare ikke snydes på den måde - det endte så bare med  at værten og pigen snød sig selv ved at holde på kronen og lade daleren rulle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1001 nat eventyr er det godt eksempel på kvinders forførelse på højt plan uden at sex er involveret.

Hun kunne holde den gående i 1001 nat ved at fortælle godnat historie til sultanen. :D

Du skal vist læse op på lektien :) Scheherazade fødte sultanen adskillige børn. I nogle varianter er det ultimativt af hensyn til dem, at sultanen sparer hendes liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1001 nat eventyr er det godt eksempel på kvinders forførelse på højt plan uden at sex er involveret.

Hun kunne holde den gående i 1001 nat ved at fortælle godnat historie til sultanen. :D

 

Mener nu at de elskede hver nat  :)

 

"Ved mørkets frembrud gik han (Kong Schahriar) ind til Scheherezade og gjorde med hende, som han havde for skik at gøre og den unge Doniazade, som så, at deres samleje var endt, rejste sig fra tæppet og sagde til Scheherezade: "Søster, jeg beder dig fuldføre din liflige beretning om den ........."

 

(Citat fra 1001 nat, på dansk ved Mogens Boisen s. 231 nederst, bind 1, udg. af Lademann)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...