Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle der har besøgt hende her før? 

https://annoncelight.dk/showad/413588

Hun ser jo virkelig dejlig ud, men er lidt nervøs for om det virkelig er hende på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er hende på billederne og hun er fantastisk, jeg skrev denne anmeldelse af hende første gang jeg så hende, og skylder hende faktisk en anmeldelse mere, men tror jeg møder hende igen, før den bliver lavet, da det er et lidt specielt setup, som jeg gerne vil prøve igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I visited her yesterday. Even though her face wasn't visible in the photos, she is incredibly beautiful. The photos exactly match what she posted; she is the best in Copenhagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaha, och 11 timmar efter att tråden startades är annonsen borta från annoncelight. 

Hon finns förmodligen fortfarande på Seductiongirls som ju ½angel skriver om i ett inlägg från den 17:e Januari.

Redigeret af Chibi
Komplettering

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chibi skrev, for 2 timer siden:

Jaha, och 11 timmar efter att tråden startades är annonsen borta från annoncelight. 

Hon finns förmodligen fortfarande på Seductiongirls som ju ½angel skriver om i ett inlägg från den 17:e Januari.

Ja, hun har oftest vagt om mandagen på Seduction girls

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...