Hop til indhold

New in Ikast - er der røde flag?

Featured Replies

Skrevet
Vildmedbryster skrev, for 58 minutter siden:

Hejsa. 

https://annoncelight.dk/showad/447877 

Jeg er stødt på denne nye annonce. Ved godt der nok ikke er nogen som har været “forbi” endnu. Men da jeg ikke er IT “ekspert” vil jeg høre om der er nogen som hurtigt kan hjælpe med om der er nogle røde flag - fx falske billeder. 
På forhånd tak

Jeg er heller ikke ekspert, men umiddelbart ser jeg ikke rigtigt nogle røde flag, og hvis man skriver dette i sin annonce, så kan du jo starte med at udbede dig et tidssvarende billede af pigen;

teksten her er kopieret fra hendes annonce:  My fotos is real 100% I can send you fotos with face

Skrevet

Jeg ser umiddelbart heller ikke nogen røde flag, jeg har taget og lavet en billede søgning på et par af billederne og de var ikke at finde andre steder. Og der var ikke nogle bemærkninger på 180.dk. 

Så tænker ikke at det kan gå helt galt  ;)

God fornøjelse  :)

Profil:  realgfe4you

Profil oprettet: 17/01 2026

https://annoncelight.dk/profile/realgfe4you

Skrevet

Har besøgt dem begge to og fuck jeg blev forkælet til den sidste sekund og fik lige hvad jeg havde drømt om, renlige og venlige piger som dem ser man ikke så ofte.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.