Massoren 8 Skrevet 19. Januar Hej Jeg har for nogle måneder siden besøg en skøn thai pige i en lejlighed på 1 salen i en lejlighed på Kastetvej. Men synes ikke at jeg kan finde hendes annonce mere. Lejligheden lå på Kastetvej, og tæt på Suensonsgade. Er der nogle som kan hjælpe mig med et link til hende, så jeg igen kan besøge hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 357 Skrevet 19. Januar Som jeg ser det her univers, må man finde sig i både at møde de piger man kender på forskellige adresser, og sommetider at møde nye piger på adresser man kender. Hvis man vil have lidt hold på dem man gerne vil møde igen, så må man jo gemme deres annoncer som favoritter, eller gemme info et eller andet hemmeligt sted. Med mindre man skal ud i at vinde deres hjerte, så må man jo finde sig i at pigerne forsvinder ud af vores liv igen. Der er et par stykker jeg savner, men der er jo nye man kan lære at kende... "Oh, thunder only happens when it's rainin' Players only love you when they're playin' Say women, they will come and they will go When the rain washes you clean, you'll know You'll know" Fleetwood Mac Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 130 Skrevet 19. Januar Massoren skrev, 1 time siden: Hej Jeg har for nogle måneder siden besøg en skøn thai pige i en lejlighed på 1 salen i en lejlighed på Kastetvej. Men synes ikke at jeg kan finde hendes annonce mere. Lejligheden lå på Kastetvej, og tæt på Suensonsgade. Er der nogle som kan hjælpe mig med et link til hende, så jeg igen kan besøge hende? Den bedste på Kastetvej er Tisha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 797 Skrevet 19. Januar Ridderlig skrev, for 11 timer siden: Den bedste på Kastetvej er Tisha Massoren skrev, for 12 timer siden: Hej Jeg har for nogle måneder siden besøg en skøn thai pige i en lejlighed på 1 salen i en lejlighed på Kastetvej. Men synes ikke at jeg kan finde hendes annonce mere. Lejligheden lå på Kastetvej, og tæt på Suensonsgade. Meena? /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 567 Skrevet 19. Januar https://annoncelight.dk/showad/425949 Mali har også været på Kastetvej lige i starten. Det kunne være hende. Moralen er: Lav altid en anmeldelse, så du kan finde dine gamle minder/kvinder frem igen. Så hjælper du også andre herinde med at dele gode og dårlige erfaringer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg