fm81r2022dk 1 Skrevet 19. Januar Hi all, First of all, hope it is ok if I post in english. My danish is too basic to write a complete text and i do not like the idea of using AI to translate it for me. About 10 days ago, I visited Rita (link below). It was my first time with a thai girl and I was a bit unsure of what to expect. She speaks/writes "ok" english and she replies relatively fast. On the first message, she made it clear that sex was not an option. Only a HJ. Since the price seemed fair, I was ok with that. Her place is easy to find, close to Østre Anlæg, with free one hour parking in front of the building. The street was calm and it was not a problem to wait for the building number to go up (the building door was not locked, so no embarrassing waiting in front of it.) Nice bedroom, cozy music playing. The not so good thing, is that there is no massage bed, only an ordinary bed, so you have to lie face down. We agreed on 30 minutes and, although she started a timer, we stayed together for a bit more than the agreed time. Her massage was ok, and I could relax. The intimate massage was really good and I ended up coming in her hands. Although there was no mention of sex and she was dressed the whole time, I was allowed to touch her body during the HJ. About the girl: the ad mentions 35 years old. I would guess that she is around her early 40s. She has three pictures on the ad, and I think the closest to reality is the one where she is wearing a black shirt. Her body is slim and nice to look at. I am not sure if I would repeat it, but for someone looking only for a massage, it can be a good option. https://annoncelight.dk/showad/445074 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 19 Skrevet 22. Januar Jeg har også været forbi Rita, jeg bestilt 60 min ‘gassap’ massage. Rita er meget klar fra første besked om at der er ikke mulighed for mere end intim massage. Kommunikation er nemt og uden mellemmand. Stedet er diskret, nem at finde og pænt & rent. Pigen er sød og imødekommende og taler udmærket engelsk. Hun er smuk og elegant. Rita er først og fremmest en behandler, hvor intim massage er en mulighed. Inden hun går i gang spørger hun ind til skader og sygdom og om mand tager medicin osv. Hendes fokus er kroppen og sind som en helhed. Hun brugt 30 minutter på en grundig gennemgang af ryggen og ben inden jeg blev bedt om at vende om og derefter 30 minutter lingam massage. Ingen hasteværk og masser af øjenkontakt og smil. Hun var iklædt en kort kjole under hele seance og berøring var tilladt. alt i alt en meget dejlig oplevelse hvor jeg følt virkelig jeg var i centrum og at hun kun havde fokus på mig. Det føltes meget ‘professionelt’ gentagelse? 100% Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 142 Skrevet 22. Januar @Happyhour Hun var i Horsens i oktober eller november. Her tilbød hun også FP. Men hvis hun specifik har skrevet, at det ikke er en mulighed, så må det selvfølgelig respekteres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 19 Skrevet 23. Januar Unrusted skrev, for 8 timer siden: @Happyhour Hun var i Horsens i oktober eller november. Her tilbød hun også FP. Men hvis hun specifik har skrevet, at det ikke er en mulighed, så må det selvfølgelig respekteres. Fik du turen så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 142 Skrevet 23. Januar @Happyhour Jeg besøgte hende for Lingam massage, da FP ikke fremgik af annoncen. Hun sendte dog en prisliste, hvor FP fremgik. Da jeg mødte op skulle jeg også bekræfte, at det "kun" var massagen, jeg kom efter. Jeg valgte ikke FP, da jeg ofte "nøjes" med massage ved første besøg. Det blev ved det ene besøg, så jeg kan ikke anmelde sexdelen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fm81r2022dk 1 Skrevet 23. Januar Unrusted skrev, for 16 timer siden: @Happyhour Hun var i Horsens i oktober eller november. Her tilbød hun også FP. Men hvis hun specifik har skrevet, at det ikke er en mulighed, så må det selvfølgelig respekteres. In my case, she was clear on the first message: "I do not offer FP". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg