Hop til indhold

Anna fra Ukraine fra Nørrebro

Featured Replies

Skrevet

Hej 

jeg har næste lige været forbi, og det er ikke noget jeg kan anbefale. Måske har jeg bare været uheldig, og andre har haft gode oplevelser. 

Det er et sted, hvor der er masse mennesker inkvarteret, og det er derfor ikke særlig diskret. Jeg blev hentet på gaden, og vi gik sammen ind i bygningen og op på hendes værelse, på vejen passede vi en del personer der kiggede på mig, så man skal ikke være genert. 
Det er pigen som er på billedet, men hun er temmelig uengageret, og lugter af sved. Hun kan ikke noget Engelsk, så det foregår med goggle.

Men det værste er, at hun bliver ved med at skrive, om man ønsker at komme forbi igen. 

Skrevet
A.Nielsen skrev, for 12 timer siden:

Hej 

jeg har næste lige været forbi, og det er ikke noget jeg kan anbefale. Måske har jeg bare været uheldig, og andre har haft gode oplevelser. 

Det er et sted, hvor der er masse mennesker inkvarteret, og det er derfor ikke særlig diskret. Jeg blev hentet på gaden, og vi gik sammen ind i bygningen og op på hendes værelse, på vejen passede vi en del personer der kiggede på mig, så man skal ikke være genert. 
Det er pigen som er på billedet, men hun er temmelig uengageret, og lugter af sved. Hun kan ikke noget Engelsk, så det foregår med goggle.

Men det værste er, at hun bliver ved med at skrive, om man ønsker at komme forbi igen. 

Ja, har ligget mærke til at man kan høre alfonsen i nogle af hendes videoer, det er et stort turn off fordi de skal være ligesom ninjaer og ikke være set eller hørt med mindre man skaber ballade. Hele annoncen lyder desperat.

Redigeret af Noel Brady

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.