Hop til indhold

Recommended Posts

Foranlediget af anden tråd, men ikke møntet på nogen specifik – eller begrænset til.

Jeg begriber simpelthen ikke, hvorfor her er så mange utilfredse brugere! Hvorfor bliver I, hvad er det, der holder jer her på EG?

Vi er her vel for at dele erfaringer omkring købesex, og hjælpe hinanden, anbefale og advare, og ikke for at rette hinanden i den danske grammatik, når man har lavet en kommafejl. Heller ikke evindelige indlæg om årsagen til tidligere brugeres forsvinden, fred være med dem, eller at alting var bedre i gamle dage.

Der er nogle klare retningslinjer for forum, de overskrides dagligt, og moderator teamet gør et ihærdigt forsøg på at rydde op og lære os, hvordan vi skal gebærde os.
Forstå så at de to frivillige moderatorer blot håndhæver reglerne, de har ikke lavet dem!

Se punkt 3.5, der står klart og tydeligt, at indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Det betyder med andre ord, at afvigelser fra dette, betragtes som afsporing, og det handles der så på fra moderator teamet. Fair nok.

Det er ikke tilladt at uploade billeder af GP’er ifølge punkt 3.3, og en GP må ikke anbefale sig selv, som der tydeligt står i punkt 3.4.
Et af disse to punkter overskrides vel en gang om ugen, og synderen bliver så belært om, at reglerne er overskredet. Fair nok.

Hvorfor bliver man fornærmet over, at blive belært om, at skrive en sigende overskrift, når man nu irriterer alle andre brugere med "Er der nogen, der kender hende her"?

Tag de positive briller på, og lad nu være med at se irettesættelser og advarsler som en straf, men se det som lærdom!
Karantæne og udelukkelse? Ja, det er en straf. Den får man, når man ikke tager lærdommen til sig. 
Jeg har i tidens løb selv fået diverse lærdomme, både af Admin og moderator teamet. Fair nok for de fejl jeg begik, og jeg er her stadig, for jeg synes, EG er til stor glæde og gavn, både for nye og for mere erfarne brugere indenfor det, EG handler om, og jeg har generelt en positiv indstilling til EG.
Hvorfor er du her?

Læs nu lige retningslinjerne, og lær og forstå dem.
Og som der står, så er det brugerens pligt altid at følge henstillinger og tilrettevisninger fra medlemmer af administrationen samt den af administrationen lagte linje for Eroguide.dk.
Det betyder med andre ord, at det er din forbandede pligt at tage den lærdom til dig, du får!

Så kære brokhoveder, utilfredse brugere, hvorfor tager I ikke bare lærdommen til jer og følger reglerne? Hvorfor bruger du ikke bare EG som tilsigtet, og nyder godt af erfaringsudvekslingen?

Kommentarer fra nyoprettede brugere, med eneste formål at støje, ignoreres.

Redigeret af Julius
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår heller ikke hvorfor folk bliver ved med at brokke sig, I stedet for  bare at smutte hvis det er så slemt. Det er blevet forklaret masser af gange at admin ikke er her, så der kommer ikke ændringer eller nye moderatorer og derfor er linjen som den er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...