Ham fra Viborg 0 Skrevet 17. Januar Hvis søger en god oplevelse er det IKKE hende her i skal besøge. Hun er flink nok i telefonen, og vi aftalte 45 minutter med alt. Huset er sådan set meget pænt og rent, men det er hun ikke. Endvidere er hun så nok også tæt på 60 år, hvis ikke over. Jeg blev vist inden for en og betaler den pris der står i hendes annonce. Men så snart hun havde fået pengene, var det da klart at hun kun tænkte på at jeg skulle hurtig ud igen. Men må ikke røre eller noget, og det stod hurtigt klart at jeg da kun ville hånd og blow. Hun var da så total ligeglad. Det var så uinteressant at jeg valgte at afbryde hende, og gik igen. Jeg havde det også svært med lugten. Tænkte midt på hvor mange der havde været der siden hun sidst havde været i bad, og hvad der mon gemte sig mellem hendes ben. Jeg havde ihvertfald ikke lyst at få noget med hjem. Så mit råd til jer er………lad være. Lad være. Find en anden! Hendes billeder er så også ret vildledende! Ved ikke hvor gamle de er, eller om det er ai. https://annoncelight.dk/showad/442094 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nord2026 0 Skrevet 17. Januar (edited) Jeg er ny medlem ligesom dig. (Ham fra Viborg) Men jeg bliver desværre nød til at kommentere på din anmeldelse. For jeg har oplevet det stik modsatte af hende. Ja hun er flink både på sms og telefonen. Og vi forventningsafstemte inden mit besøg. Huset er som du siger pænt og rent. Ikke en finger at sætte på der. Parkere diskret bag huset, og ind af bagdøren. Forvent ikke en 20 årig thai, men kvinde start/midt i 40'erne vil jeg tro. Hun er på ingen måde 60 år. Billederne er helt nye, da jeg kan se de er taget i huset hun befinder sig i. Og er helt retsvisende. Hun er smilende og snakker lidt dansk. Jeg havde også bestilt de 45 min som hun skriver i sin annonce. Pengene byttede hænder, og tøjet smidt. Hun gik ud af værelset, og kom ind i morgenkåbe. Da den blev smidt, var der en helt fantastisk krop inden under morgenkåben. Jeg er stadig høj, bare tanken på hendes naturlige faste bryster, som jeg fik lov at rører alt det jeg ville. Min oplevelse med hende, var ikke at hun var berøringsangst. Bj var med gummi, og det var helt okay med mig. Der har aldrig været så meget klamydia i omløb som lige nu. Så fair nok hun tænker på hende selv. Det havde hun nu også skrevet i en af vores beskeder inden besøget. Sex delen var okay. Lidt forskellige stillinger, og hun var med på det hele. (Ikke Anal) Tiden blev der ikke kigget på, og opfattede på ingen måde, at jeg bare hurtigt skulle ud af døren igen. Du beskriver hende som beskidt og usoigneret, som jeg overhovedet ikke genkender. Hendes hår duftede af shampo, og den dejlige velduftende parfume. Missen er glat og ingen tegn på den ikke var velsoigneret. Efter vi fik tøj på, småsnakkede vi lidt efterfølgende, inden jeg forlod stedet tilfreds. Jeg kunne sagtes besøge hende igen. Og prisen er da kun positivt. Denne side vil jeg helt sikkert benytte mig mere af fremover, og bidrage med mine oplevelser. Men må også kommentere på anmeldelser, hvor jeg slet ikke oplever det samme. God weekend til jer alle Redigeret 17. Januar af Nord2026 Manglede en detalje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 376 Skrevet 17. Januar Dejligt at der svares på den dårlige anmeldelse. Kæden hoppede af for mig, da det blev påstået at hygiejnen ikke var i orden. Det ville aldrig være tilfældet hos en Thai, det mest renlige folkefærd i Verden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3041 Skrevet 17. Januar (edited) Der er flere anmeldelser. https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=442094&search_and_or=or ************** Profil: Hellen1 Profil oprettet: 08/09 2025 https://annoncelight.dk/profile/Hellen1 Redigeret 17. Januar af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 311 Skrevet 17. Januar (edited) Jeg har besøgt hende i Lyngs, og husker hende kun for noget positivt. Måske jeg skulle kører til Løgstør og følge op på det. Redigeret 17. Januar af Gabel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg