danishone1 33 Skrevet 17. Januar Oplevelsen ligger noget tilbage i tiden, men som ny bruger deles den lige. Arbejdet sendte mig nogle dage til Singapore, så ind og bruge badoo til at sætte lokation, og her er der mange maids der gerne vil det ene og det andet, men da de ikke må gå meget ud, var der ikke den store succes. Men der er stadig mange, og ofte skal de ikke have noget med beder om money for a taxa på en 3-400kr, og nå ja deres metro er ellers billigt. Første var en kvinde på de 45-50 år, ganske almindelig men efter lang skriv frem og tilbage blev vi enige om at mødes, og hun var med en mand hun ikke havde sex med, så brugte badoo til dette og gik efter udlændinge. Hun var en kvinde der havde født børn men havde lyst til sex, så da vi kom på hotelværelset så blev der kneppet løs. Normalt vil jeg gerne holde noget tid, men hun havde så meget tempo på at dampen gik af mig efter 30 min og jeg kom oppe i hende, og alt med kondom Andet besøg, ja det var sgu lidt heldigt, i elevator kommer to ind med blue water shipping logo, og manden stiger af og vi fortsætter og jeg spørger om hun ved hvor Blue Water faktisk er fra, og hun kendte ganske godt Blåvand og så var isen brudt. Hun var de 30 år og var i Singapore til møde, og nogen gange kan man mærke den der energi så siger vi kan dele lidt fra minibar, ok og vi endte hos hende. Masser af kys og nus men hun ville ikke sex, men fik et meget langt BJ. Tredie besøg, var en lokal igen, hun lagde ikke skjul på at der både skulle en gave og taxa money, så hun kom og var som på billederne og omkring de 40 år. Hun havde en kæreste men supplerede med dette da han var meget bortrejst. Tror hun nok havde ham for pengene og det var det der trak. Men sax del var særdeles godt. Hun havde de lange brystvorter og en klemme der skulle i begge og så bød hun doggy hvor der blev stønnet så højt så jeg tænkte naboværelse på tænke sit. Sidste besøg, var en høj kvinde fra Thailand, som først ville mødes i bar, så vi sludrede og jeg spurgte om hun ville med op, det ville hun godt, og da vi står ved døren siger hun så, you know I have the thing...damned jeg var snydt, nok var bryster små og ja der var lidt med stemmen, men jeg kunne ikke se det...men lad os se how it goes. Hun var meget opmærksom på jeg skulle have en god oplevelse og spurgte are you ok, og det var jeg. Hendes pik var en 8 cm og ja der blev nusset lidt undervejs der. Ligeså har jeg da nu en ide om hvordan det er at blive taget analt. 3 timer sensuel og fræk sex inden hun smuttede og det står som et af de bedste knal so to say Så ja, Singapore kan noget, og det skal med at der er masser af massage parlour hvis man vil, men forbered dig hjemmefra med badoo og så er Singapore et godt sted med meget at byde på og fremragende mad på de mange foodcourt 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg